خبرهای داغ:
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با حضور بیش از 100 تن از نجاتگران و کوهنوردان استان عملیات جستجوی کوهنورد تبریزی گمشده درارتفاعات میشوی مرند وارد فاز جدید شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۷۱۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سعید کنعانی افزود: بدنبال مفقودی یک تن از کوهنوردان تبریزی در روز جمعه گذشته 29 دی در ارتفاعات کوهستان میشوی مرند  تیم های امدادی جمعیت هلال احمر بهمراه تیم های هیئت کوهنوردی استان، عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.

وی ادامه داد: از صبح امروز عملیات جستجو با حضور 9 تیم تخصصی 81 نفره کوهستان از مرکز استان و معاونت امداد و نجات و شعبه مرند و چهار تیم تخصصی  از هیئت کوهنوردی استان با حضور معاون امداد ونجات و مسئول هیئت کوهنوردی استان آغاز شده است.

کنعانی خاطر نشان کرد:  نجاتگران امروز با بهره گیری از تجهیزات تخصصی نسبت به سونداژ برف و پایش منطقه  اقدام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در این عملیات بیش از 100تن از نجاتگران و کوهنوردان با بهره گیری از 11دستگاه خودرو امدادی و تجهیزات مختص امداد کوهستان و 1 دستگاه پهباد متعلق به داوطلبان در حال جستجو هستند.

عظیم قیچی ساز هیمالیا نورد تبریزی نیز در کوهستان میشو حضور بهم رسانده و پابه پای نجاتگران در حال جستجوی کوهنورد گمشده هستند.

ارسال نظرات