وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد

لزوم بازنگری در رویکردها و مأموریت‌های معاونت آموزش متوسطه

وزیر آموزش و پرورش گفت: معاونت آموزش متوسطه باید تغییراتی اساسی در مأموریت‌هایش صورت دهد و رویکردها با جدیت مورد بازنگری و واکاوی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۷۷۷۱۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در ساختمان شهید بهشتی این وزارتخانه واقع در خیابان ایرانشهر، از بخش‌های مختلف معاونت آموزش متوسطه بازدید و در نشست صمیمی با حضور مدیران و کارشناسان این معاونت شرکت کرد.

بطحایی با بیان اینکه حضور در جمع کسانی که 30 سال گذشته در میان آنها بوده‌ام باعث خوشحالی من است، اظهار داشت: مأموریت امروز معاونت آموزش متوسطه، همان مأموریت 30 سال قبل است اما یک نوع گم‌گشتگی در بین مأموریت‌های آموزش و پرورشی خود دارد که نشانه عدم تغییر با وجود تغییرات جامعه است.

وی افزود: انجام تغییر در ساختارها، هزینه‌بر، انرژی‌بر، زمان‌بر و با مقاومت برخی مدیران همراه است در صورتی که هرگونه تحول در آموزش و پرورش نیازمند تغییر در ساختارهای مدیریتی، نیروی انسانی و حتی تجهیزات آموزشی است.

وزیر آموزش و پرورش ساختارهای موجود را مانع اصلی در مسیر تحول در آموزش و پرورش برشمرد و تصریح کرد: معاونت آموزش متوسطه باید تغییراتی اساسی در مأموریت‌هایش صورت دهد و رویکردها باید با جدیت مورد بازنگری و واکاوی قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار