شاکری گفت: در مورد دستگاه بازیاب انرژی دودکش با کاهش مصرف سوخت که ساخته ایم تا به الان هر چه به مسئولان گفته ایم که این دستگاه هم برای مصرف کننده و هم برای دولت به صرفه است اما توجهی نمی کنند.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۷۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

صادق شاکری مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد حمایت مسئولان از نخبگان و باور آنها در عمل بیان داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نخبگان بسیار بجا و ارزشمند است که مسئولان باید به آن جامعه عمل بپوشانند.

وی افزود: جوانان انقلابی و مسئولان دلسوز و انقلابی همواره فرمایشات رهبری را مد نظر قرار داده و عمل می کنند. بنده هم به عنوان مبتکر بسیجی تابع دستورات رهبری، فرمایشات ایشان در مورد اقتصاد مقاومتی و جهادی کار کردن را خطاب به خود دانستیم و آتش به اختیار و بدون توجه به عدم حمایت مسئولان مربوطه فعالیت کردیم.

این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: آتش به اختیار یعنی یعنی اگر مسئولی هم حمایت نکرد ماباید به صورت مستقل و جهادی کار کنیم. در مورد دستگاه بازیاب انرژی دودکش با کاهش مصرف سوخت که ساخته ایم تا به الان هر چه به مسئولان گفته ایم که این دستگاه هم برای مصرف کننده و هم برای دولت به صرفه است اما توجهی نمی کنند.

شاکری تاکید کرد: دولت می تواند این دستگاه را به عنوان مدل پایلوت در کل کشور معرفی کند و با این کار از اسراف ذخایر سوخت کشور جلوگیری کند.

وی مطرح کرد: دودکش های موجود در بازار علاوه بر اینکه گرمایش زمین را افزایش می دهند مقدار زیادی سوخت و هزینه را هم هدر می دهند.

وی یادآور شد: البته دولت پژوهشگاه مهندسی شیمی ایران را در اخیتار ما قرار داد و مرکز رشد هم از ما حمایت کرد که بنده تشکر می کنم. بخش بهینه سازی مصرف سوخت وزارت نفت تخفیف خوبی به ما داد و وزارت علوم نیز با ما همکاری هایی کرد.

ارسال نظرات