خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سگزآباد:

فریادهای ظلم ستیزانه مسلمانان در سراسر جهان شنیده می شود

امام جمعه شهرستان سگزآباد اذعان کرد: اگر هدایت های الهی و رهبری مشروع، هدایتگر جنبش های اسلامی نباشد و مسیر درستی برای ادامه راه انتخاب نشود، جنبش دچار انحراف شده و ثمری به دنبال نخواهد داشت و خوشبختانه انقلاب اسلامی شامل این هدایتگری مشروع و دینی بوده و هست.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۱۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

حجت الاسلام آقاسیدحسینی، امام جمعه شهرستان سگزآباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون جریانات اخیر نیجریه و آزادی شیخ زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه از زندان های حکومتی اظهار کرد: ندای فطری و الهی انقلاب اسلامی منجر به وقوع جنبش های اسلامی و حرکت مردم آزادی خواه در سراسر جهان شده که این یکی از برکات انقلاب اسلامی است.
وی تبیین کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست تاثیرات بسزا و بسیاری بر جهان بگذارد و هم اکنون نیز شاهد فریادهای آزادی خواهانه و ظلم گریزانه ملت های مظلوم و مسلمان در نقاط مختلف جهان هستیم.
امام جمعه شهرستان سگزآباد ادامه داد: از دیگر ملل متاثر از انقلاب اسلامی، مردم ستم دیده نیجریه می باشند که با رهبری شیخ زکزاکی به اعتراضات خود علیه حکومت ظالم و مستعمری نیجریه پافشاری دارند.
آقاسیدحسینی مطرح کرد: جنبش اسلامی مردم نیجریه با سرکوب های شدید حکومت این کشور و کشتار فجیع مردم مظلوم و مسلمان مواجه شد که برخلاف انتظارها پس از مدتی شیخ زکزاکی با وجود محبوبیت و مشروعیت خود در بین مسلمانان این کشور، قطب تشیع در نیجریه را قوی تر از پیش گرداند که این اتفاق بی شک از الطاف و قدرت های الهی است.
این مسئول تصریح کرد: پس از برخوردهای بی رحمانه حکومت طاغوتی کشورهایی که با جنبش های اسلامی مردم خود روبه رو می شوند تا حدودی آزادی و نرمش جریان می یابد که این اتفاق نشانگر اقتدار و نفوذ معنویت در حرکت اسلامی مردم می باشد.
وی این برقراری آرامش نسبی و آزادی را بشارتی بر تلاش های فرهنگی رهبران این جریانات و مردم مسلمان این کشورها خواند و ابراز داشت که اگر تلاش ها و فعالیت های اسلام خواهانه تعمیق داده شود یقینا سبب شکوفایی مکتب اهل بیت در این کشورها خواهد شد.
امام جمعه شهرستان سگزآباد دین را مسئله ای فطری و ندایی درونی عنوان کرد و نقش رهبری مشروع بر جنبش های اسلامی را بسیار تاثیرگذار و مهم دانست.
آقاسیدحسینی خاطرنشان کرد: اگر هدایت های الهی و رهبری مشروع، هدایتگر جنبش های اسلامی نباشد و مسیر درستی برای ادامه راه انتخاب نشود، جنبش دچار انحراف شده و ثمری به دنبال نخواهد داشت.
این مسئول یادآور شد: دربسیاری از جنبش های اسلامی در سراسر جهان معضل و خلا اصلی رهبری مقتدر و مشروع می باشد که افراد این جنبش ها خود نیز اظهار بر مسئله نبود رهبری مناسب می کنند.
وی در بخش پایانی تشریح کرد: در بسیاری از این قبیل جنبش ها، پس از تحمیل صدمات عدیده، سران جنبش ها متوجه خلا رهبر و قائد برای نفوذ قلبی و معنوی در بین مردم شدند و الحمدلله انقلاب اسلامی ایران از رهبری معنوی و قائدی مقتدری بهره مند بوده و هست به طوری که هم اکنون نیز سایر ملل هم از انقلاب اسلامی الگو می گیرند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها