خبرهای داغ:
دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۲۳ میلیون تومان کمک نقدی، ۱۰ میلیون کمک‌های دارویی و بیش از ۱۰ میلیون دیگر نیز کمک غیدنقدی مردم نوع‌دوست استان، توسط گروه جهادی شهید حجت اسدی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۷۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین پس از وقوع زلزله کرمانشاه گروه جهادی شهید اسدی فعالیت خود را به منظور کمک به مردم مناطق زلزله‌زده آغاز کرد و در این راستا کارگروه اردوی جهادی در گروه خواهران وارد کار شدند و همچنین کمک‌های مردمی برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری شد.
وی افزود: تاکنون بیش از ۲۳ میلیون تومان کمک نقدی، بیش از ۱۰ میلیون کمک‌های دارویی و بیش از ۱۰ میلیون دیگر نیز کمک غیدنقدی مردم نوع‌دوست استان، توسط گروه جهادی شهید حجت اسدی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.
اعزام نوروزی گروه جهادی شهید حجت اسدی به مناطق زلزله‌زده
دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اذعان کرد: تاکنون ۴ کانکس به مناطق زلزله‌زده اهدا شده و در تلاش هستیم که با مشارکت مردم خیر استان، کانکس پنجم را نیز تهیه و به مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب اهدا کنیم.
این مسئول عنوان کرد: یک تیم پزشکی برای ارائه خدمات از روز پنحم تا هشتم حادثه به این مناطق اعزام شده است و اکنون منتظر اعزام تیم دوم هستیم و درخواست اعزام تیم را به منطقه داده‌ایم که تیم روانشناسی، بهداشتی، پزشکی و مشاور مذهبی در گروه جهادی شهید اسدی حضور خواهند داشت.
محمدبیگی تصریح کرد: کارگروه خیرین گروه شهید اسدی همچنان فعال بوده و بیشتر کمک‌های جمع‌آوری شده طی ماه اخیر برای تهیه کانکس به صورت نقدی بوده است همچنین با راه‌اندازی جنبش یلدا در حدود ۴ میلیون تومان جمع‌آوری شد که منجر به تهیه یک کانکس شد.
دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین بیان کرد: همچنین در تبادل با سایر گروه‌های خیر استان در تلاش برای تهیه لوازم آشپزخانه، پک اختصاصی بهداشت فردی و تهیه بسته‌های مختلف خوراکی هستیم که در دستور کار ما قرار دارد.
مردم کمک‌های خود را به صورت نقدی به زلزله‌زدگان اهداء کنند
وی در ادامه با اشاره به اعزام نوروزی گروه جهادی شهید حجت اسدی به مناطق زلزله‌زده گفت: اکنون در حال برنامه‌ریزی برای اعزام نوروزی گروه جهادی هستیم تا بتوانیم برای ایام نوروز نیز به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل ذهاب خدمات رسانی کنیم.
محمدبیگی خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی در جمع‌آوری کمک‌های نقدی است تا بتوان براساس نیازهای مردم آسیب دیده، اقلام مورد نیاز را تهیه و ارسال کرد؛ بنابراین از مردم استان درخواست داریم که کمک‌های خود را به صورت نقدی به زلزله‌زدگان اهداء کنندتا اقلام مورد نیاز به شکل هدفمند و مدیریت بیشتر در اختیار آسیب‌دیدگان قرار گیرد.
دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین در پایان گفت: شهروندان می‌توانند برای کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۹۰۰۱۳۳۳۱ و شماره حساب ۱۰۰۸۰۸۹۶۵۴۳۷ مربوط به "گروه جهادی شهید حجت اسدی" واریز کنند.
منبع: صبح قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها