خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: امروز برخی از مطالبات رهبری بنابه‌دلایلی زمین مانده و لازم است که بسیج از ظرفیت خود استفاده کرده و با ارائه طرح‌های جهادی و روحیه انقلابی برای کمک به دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۷۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده  سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: ابتکارات و برنامه‌هایی که اخیرا در بسیج ایجاد شده بحث نرم‌افزاری برنامه‌های بسیج است که با عنوان " مجمع بسیج استان " مطرح می‌شود.
وی تبیین کرد: تعداد قابل توجهی از نخبگان و فرهیختگان صاحب نظر در این مجمع به مدد بسیج آمده و دیدگاه و نظریات خود را در اختیار بسیجیان قرار خواهند داد.
این مسئول از برگزاری چهارمین مجمع بسیج استان در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: مجمع بسیج در همه شهرستان‌ها و نواحی استان و هم‌چنین در اقشار مختلف فعال بوده و در قالب ده کارگروه مختلف به ارائه و تبیین کارهای ابلاغی می‌پردازند.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: کارگروه زنان، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، پژوهشی، سیاسی، دفاعی، صنعتی و کشاورزی از کارگروه‌های مطرح شده در این مجامع هستند.
طاهرخانی تشریح کرد: مباحث مطرح شده در کارگروه‌ها پس از چکش‌کاری و ارائه نظرات کارشناسی در جلسات شورای بسیج تبیین شده و مخالفان و موافقان به بیان دیدگاه‌های خود در راستای آن می‌پردازند.
وی اضافه کرد: در صورت تصویب طرح‌ها در جلسات شورای بسیج این طرح‌ها به عنوان طرح نهایی به مجمع بسیج استان معرفی شده و در صورت تایید به مرحله اجرا در می‌آیند.
این مسئول ضمن اشاره به فرامین، فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری از دستگاه‌های دولتی که بنا به دلایلی هنوز زمین مانده تصریح کرد: امروز برخی از مطالبات رهبری بنابه‌دلایلی زمین مانده و لازم است که بسیج از ظرفیت خود استفاده کرده و با ارائه طرح‌های جهادی و روحیه انقلابی برای کمک به دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کند.
معاون هماهنگ کننده  سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال 96 ما شاهد برگزاری 265جلسه کارگروهی در سطح استان بوده‌ایم که از این میان 59 جلسه استانی و 206 تای آن در سطح شهرستان‌ها برگزار شده است.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها