مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان:
بمناسبت ایام الله دهه‌ی فجرمسابقه‌ی طراحی، امنیت در سایه انقلاب برگزار می‌‎نماید.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۴۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه‌ی فجر گفت: به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با توجه به اهمیت و ارزش والای امنیت ملی ، با همکاری پرتال فرهنگی راسخون اقدام به برگزاری مسابقه طراحی با موضوع امنیت در سایه انقلاب نموده است.

بهزاد شکوری ب اشاره به موضوعات و محورهای مسابقه، افزود: مسابقه در بخش پوستر، اینفوگرافی ، تصویرسازی و کاریکاتور و با موضوعات رسانه و امنیت، شهادت و امنیت ، نفوذ، نفاق و امنیت(مثلث ناامنی: استکبار، نفاق، سعودی) برگزار خواهد شد.

وی با توجه به شرایطی که می بایست در آثار لحاظ شود، اظهار داشت: آثار بایستی متناسب و مرتبط با موضوعات مسابقه باشد و در آنها از هیچگونه آرم، لوگو، نام و اثری از هنرمند نیز استفاده نشده باشد و اینکه هر فرد شرکت کننده مجاز به ارسال ۵ اثر به دبیرخانه مسابقه می‌‎باشد و ابعاد آثار در بخش تصویر باید حداقل در سایز A۴ و در فرمت JPG و با دقت ۱۵۰ dpi و حداکثر حجم ۱۰ مگابایت باشد.

شکوری درخصوص زمان برگزاری مسابقه گفت: از ۲۰ دیماه لغایت ۲۰ بهمن ۹۶ مهلت ارسال آثار می باشد که هنرمندان عزیز می بایستی طرح‌های خود را به ایمیل graphic@rasekhoon.net و یا rasekhoon.net/e-conference/recall ارسال نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح‌هایی که حداقل ملاک های ارزیابی را داشته باشند با نام صاحب اثر در سایت اوقاف و راسخون بارگذاری خواهد شد گفت: به نفرات برتر هر بخش جوایزی همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات