خبرهای داغ:

دستگیری و انهدام باند سرقت در شهرستان بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام و متلاشی شدن باند سرقت خودرو و داخل خودرو در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: طی شناسایی یک فرد مال‌خر مأموران انتظامی موفق به انهدام این باند سرقت شدند.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۲۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مجید شجاع" در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت :باند اخیر با شناسایی یکی از مال‌خران و بازرسی از منزل وی مقادیر بسیاری لوازم ازجمله 41 دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی فلش، ضبط خودرو ،چهار کیف مدارک و کارت‌بانکی کشف و ضبط شد. 

وی بابیان این‌که در تعقیب این فرد مال‌خر چهار همدست وی نیز دستگیر شدند گفت: این افراد تاکنون به بیش از ۳۸ فقره سرقت اعتراف کردند که پرونده‌ی آن‌ها برای رسیدگی به مراجع قضائی ارسال‌شده است. 

وی همچنین بابیان این‌که همشهریان مالباخته می‌توانند برای شناسایی و تحویل اموال مسروقه خود به کلانتری 13 واقع در خیابان جوادیه بیرجند مراجعه کنند گفت: صاحبان خودروها نسبت به ایمنی خودروی خود جدیت بیشتری به خرج دهند و از قفل فرمان،پدال و دزدگیر استفاده کنند و از نگه‌داری اشیائی که تحریک‌کننده است در خودرو خودداری کنند. 

سردار شجاع به افزایش هشت‌درصدی سرقت‌ها از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: بیش از 100فقره از سرقت‌های صورت گرفته از خودرو و داخل خودرو بوده است. 

وی تصریح کرد:طی یک ماه گذشته این چهارمین باند سرقت خودرو و داخل خودرو در استان بوده است که شناسایی و متلاشی‌شده است. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها