تشكر خانواده شهید مدافع حرم از هموطنان و هم استانی ها

خانواده ی شهیدان حاج منصور و آیت الله عباسی طی پیامی از هموطنان و هم استانی های خود بخاطر حضور در مراسم تشییع و تدفین و آیین های گرامیداشت تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۱۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در پیام  خانواده شهید مدافع حرم، حاج منصور عباسی و برادر شهیدش آیت الله عباسی، آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با سلام به مردم غیور میهن اسلامی و استان چهارمحال و بختیاری .

مردمان چهارمحال و بختیاری در دهه های گذشته ثابت کرده اند که مرد میدان بوده اند و علاوه بر پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس هم ثابت قدم ایستادند، و صدها شهید و جانباز این استان خود گواه این مدعا هستند .

امروز هم که فرزندان دلیر و مجاهد امام خمینی در نبردهای سرنوشت ساز سوریه و عراق کوله بار جهاد و شهادت را بر دوش می کشند و در دفاع از اسلام ناب محمدی و حریم اهلبیت (علیهم السلام)  اسوه ای برای مستضعفان، آزادگان و مسلمانان جهان در دفاع از مظلومان شده اند، مردانی از این دیار، از پیر و جوان همرزم آنان شده اند .

هر از گاهی خبر شهادت یکی از آنان عطر استانمان را زینبی می کند و به ما یادآور می شود که بخش عمده ای از امنیت ملی مان را مدیون و مرهون خون این شهیدان هستیم .

شهید منصور عباسی هفشجانی، یکی از این شهداست که به خاطر محاسن سفید و سوابق جهادیش او را به حق حبیب بن مظاهر شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری خوانده اند .

اینک مجالی برایمان ایجاد شده تا به نوبه خودمان از همه مردم گرانقدر وطن و استانمان، بویژه شهرکرد و هفشجان و همه شهرستان ها ، هموطنان عزیز در فضای مجازی و تمامی مسئولان عالی رتبه نظام ، اعم از اجرایی، لشگری و کشوری، فرمانده محترم كل سپاه ، وزرای ارجمند ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قضات عالی مقام از قوه قضاییه علی الخصوص نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و استاندار ارجمند ، روحانیت معزز، دانشگاهیان محترم ، كارمندان ، اصناف و بازاریان و خصوصا همرزمان و همكاران پاسدار و بسیجی پدر شهیدمان در دفاع مقدس و دفاع از حریم اهلبیت (علیهم السلام) از تیپ همیشه سرافراز حضرت قمر بنی هاشم و خانواده های معظم شهدا ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اصحاب رسانه از جمله رسانه ملی و شبكه محترم جهان بین و كانال های فضای مجازی مراتب تشکر و سپاس فراوان مان را بخاطر حضور در مراسم تشییع و تدفین و آیین های گرامیداشت شهیدان منصور و آیت الله عباسی اعلام کنیم و چنانچه امکان قدردانی از فرد فرد همه سروران ارجمند برایمان فراهم نیست، صمیمانه پوزش بخواهیم .

امید آن داریم که این شهیدان والا مقام، به پاس قدردانی شما و تکریم مقام شهدا، شفیعتان باشد .

ان‌شاالله که جریان حاصل از شهادت شهید منصور عباسی هفشجانی همانطور که به نابودی  شجره خبیثه  گروه تروریستی داعش کمک کرد ، مقدمه ای بر تسریع نابودی غده سرطانی صهیونیسم  و تمهید ظهور حضرت حجت (عج) شود تا پرچم حکومت اسلامی از دستان ولی امر مسلمین(مد ظله العالی) به دستان ولی عصر (عج) سپرده شود.

از طرف فرزندان شهید و خانواده های عباسی ، تركی و بی باك

ارسال نظرات