مصطفی برزگر
مدیر کل بنیاد حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس استان خبر داد؛
شرف بیانی مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس استان از رونمایی از شناسنامه شهدا در ایام دهه فجر خبر داد که در این برنامه برای شهدا شناسنامه صادر می شود که این شناسنامه ها برای فرمانداران و سرداران جنگ است.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۱۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج، "محمدرضاشرف بیانی" مدیر کل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: یکی از اقدامات ما در ایام الله دهه فجر تشریح فعالیت های 5 ساله این بنیاد در قالب بر پایی نمایشگاه است.

شرف بیانی اظهار کرد: دومین برنامه اقداماتی حجمی در مرکز فرهنگی در قالب ماکت، هلی کوپتر و ... است، در خصوص گرامی داشت یاد و خاطره شهدا برنامه ای تحت عنوان یادواره شهدا برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا فعالیت هایی با اداره ثبت و احوال خواهیم داشت که در حال هماهنگی های این برنامه هستیم که در بحث رونمایی از شناسنامه شهدا خواهد بود، در این برنامه برای شهدا شناسنامه صادر می شود که این شناسنامه ها برای فرمانداران و سرداران جنگ است.

شرف بیانی تشریح کرد: در کمیته هایی که برای یوم الله دهه فجر تشکیل شده با تعداد زیادی از این کمیته ها فعالیت و مشارکت داریم، غبار روبی مزار شهدا، یادواره شهدا در حوزه های مقاومت و مجموعه برنامه های جشن انقلاب اسلامی در سطح استان مشارکت هایی را داریم.

 

 

 

ارسال نظرات