خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد

متلاشی شدن 58 باند عرضه و انتقال مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 37 تن انواع مواد مخدر و متلاشی شدن 58 باند عرضه و انتقال مواد مخدر از ابتدای امسال خبر داد .
کد خبر: ۸۹۷۷۵۱۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار "مجید شجاع" در جمع خبرنگاران اظهار داشت : کشفیات مواد مخدر در فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی بیش از متوسط کشوری افزایش داشته است که با همکاری و تلاش همکارانم در انتظامی استان از ابتدای سال تا امروز بیش از ۳۷ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ۸۰۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است .

وی با اشاره به این که بیشترین و عمده ترین مواد مخدر کشف شده تریاک بوده است افزود :طی همین مدت بالغ بر ۵۸ باند عرضه و انتقال مواد مخدر در استان خراسان جنوبی متلاشی شده است که غالبا از استان‌های دیگر وارد این استان شده بودند .

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان این که از اعضای باندهای دستگیر شده که به صورت مسلحانه اقدام به جابجایی مواد مخدر می کردند مقادیری سلاح و مهمات کشف شده است گفت :در همین رابطه طی دو ماه گذشته دو نفر از بهترین همکاران ما در فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در عرصه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده اند.

سردار شجاع تصریح کرد : شهادت در نیروی انتظامی نشان می‌دهد که پلیس در استان و در کشور با همه تلاش و نثار جان خود از امنیت به وجود آمده در کشور مراقبت می‌کند و در حوزه مقابله با ورود مواد مخدر به کشور با جدیت برخورد می کند و این تلاش ها ادامه دارد و به مردم قول می‌دهیم که سربازان و خادمان آن ها در نیروی انتظامی از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار