خبرهای داغ:
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: سطح جاده های استان خراسان جنوبی به علت ریزش کم باران در ماه های قبل و آغشته بودن به مواد روغنی و نفتی با ریزش اولین باران به شدت لغزنده شده است.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۸۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ حسین رضایی فرمانده پلیس راه استان اظهارداشت: هم اکنون در گردنه "کلات" بین فردوس به گناباد، گردنه سرایان کاخک، گردنه سر چاه به سمت اسدیه و گردنه ثمن شاهی ریزش برف گزارش شده است و تقریباً در تمامی محورهای استان ریزش بارندگی اعلام شده است.

 وی عنوان کرد: سطح جاده های استان خراسان جنوبی به علت ریزش کم باران در ماه های قبل و آغشته بودن به مواد روغنی و نفتی با ریزش اولین باران به شدت لغزنده شده است.

 رضایی ادامه داد: بارش باران در دو ماه قبل و لغزنده بودن جاده ها متاسفانه چهار تصادف فوتی را رقم زد و صدمات زیادی به رانندگان و سرنشینان خودروها وارد کرد.

 وی به رانندگان توصیه کرد: در سطح جاده لغزنده از سرعت خود کاسته و با سرعت مطمئنه تردد نمایند.

 فرمانده پلیس راه استان افزود: رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی بدین معنا که به ازای هر ۱۰ کیلومتر سرعت طول یک وسیله نقلیه باید در نظر گرفته شود مورد تاکید است.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه در نیمه شمالی استان و مناطق کوهستانی ریزش برف پیش بینی گردیده است لذا داشتن تجهیزات زمستانی الزامی است.

 رضایی خاطرنشان کرد:  رانندگان عزیز قبل از حرکت از سالم بودن سیستم برف پاکن و بخاری وسیله نقلیه و همچنین سالم بودن لاستیک‌ها اطمینان حاصل کنند .

 وی بیان داشت: طرح زمستانی پلیس راه کماکان در مسیرهای برف‌گیر استان در حال اجراست و رانندگان در صورت امداد خواهی با سامانه ۱۱۰ تماس گیرند تا بلافاصله جهت امداد رسانی اقدام گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها