خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تسویه بدهی 254 میلیارد تومانی شهرداری به بانک شهر در اولویت کاری شهرداری قزوین باشد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۶۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری قزوین حدود 135 میلیارد تومان از مردم و دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌هایی از جمله عوارض نوسازی و پسماند طلب دارد.
وی بیان کرد: شهردار قزوین بابت تسهیلاتی که از بانک شهر گرفته است 254 میلیارد تومان به این بانک بدهکار بوده و اکنون هفت تا 10 میلیارد تومان دیرکرد پرداخت می‌کند.
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: طلب شهرداری قزوین از مردم یک ریال هم اضافه نمی‌شود بلکه برخی از شهروندان تقاضای تخفیف کرده و کمتر پرداخت می‌کنند به همین دلیل مطالبات این نهاد کمتر از عدد اصلی وصول می‌شود.
فصیحی‌رامندی تصریح کرد: شهرداری قزوین هر اندازه به بانک شهر دیرکرد پرداخت می‌کند اما اصل پول همچنان باقی است و این وضعیت مطلوبی نیست که باید اصلاح شود.
این مسؤول با اشاره به اینکه پرداخت بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر در سال 97 باید در اولویت کاری این نهاد باشد، مطرح کرد: باید از هر راهکاری از جمله اموال، دارایی، ساختمان‌ها و حتی شده سهام شهرداری در بانک شهر به این بانک داده شود تا بدهی یاد شده پرداخت شود.
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر که هر لحظه دیرکرد می‌گیرد باید تسویه شود وگرنه این نهاد با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.
فصیحی‌رامندی عنوان کرد: باید ابتدا شهرداری قزوین در سال آینده این بدهی را تسویه کند و این موضوع باید در بودجه 97 شهرداری قزوین بررسی و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.
وی توضیح داد: همه مسؤولان شهری باید تلاش کنند بدهی یاد شده را تسویه کنند تا به یک وضعیت مقبول در شهرداری برسیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه این جلسه بیان کرد: در بودجه پیشنهادی 97 شهرداری قزوین تمام سیاست‌های اعضای شورای اسلامی شهر قزوین لحاظ شده که این اتفاق خوبی است.
حکمت‌اله داودی ادامه داد: در این بودجه توجه به مناطق منفصل شهری، مناسب‌سازی معابر برای افراد کم‌توان جسمی و حرکتی در اولویت است تا به شهروندان قزوینی خدماتی در شأن آنها ارائه شود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها