رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اذربایجان شرقی گفت: مهلت ثبت نام شرکت در آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن کریم برای دومین بار تا پایان روز ششم بهمن ماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۶۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حسین عزیزعلی  از تمدید مهلت زمان ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا 6 بهمن ماه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اظهار کرد: ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از هجدهم آذرماه آغاز و تا پایان دی ماه تمدید شده بود که برای دومین باربه دلیل درخواست مکرر علاقه مندان تا ششم بهمن ماه تمدید شد.   

رئیس اداره امور قرآنی بیان کرد: آزمون سراسری امسال در رشته های حفظ، ترجمه و مفاهیم، معارف اهل بیت(ع) و انس با قرآن برگزار می شود که زمان نام نویسی آن از ۱۸ آذر ماه آغاز شده و با تمدید مهلت ثبت نام تا 6 بهمن ماه ادامه دارد.

 

وی یادآور شد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود

ارسال نظرات