مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی مازندران:

تابستان 97 بزرگترین تالار فرهنگی شمال کشور در مازندران به بهره برداری می رسد

احد جاودانی: تالار مرکزی ساری با 95 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان بهار سال 97 به‌عنوان بزرگ ترین پروژه فرهنگی شمال کشور در ساری با اختصاص 17 میلیارد تومان اعتبار جهت اتمام آن به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۶۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احد جاودانی اظهار داشت: تالار مرکزی ساری با 95 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان بهار سال 97 به‌عنوان بزرگ ترین پروژه فرهنگی شمال کشور در ساری با اختصاص 17 میلیارد تومان اعتبار جهت اتمام آن به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: تالار مرکزی ساری دارای سالن‌های نمایش، موسیقی و هنر، تئاتر تا سقف هزار نفر و سالن‌های 400 نفره است که محیط‌‌های تعبیه شده در آن موجب شده تا مرکز بزرگ فعالیت‌های فرهنگی در شمال کشور شود و با استانداردهای بین المللی در حال ساخت است.

وی گفت: همچنین در دهه فجر امسال و همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این استان میزبان برگزاری چندین برنامه وجشنواره فرهنگی و هنری ملی و استانی است.

مدیرکل ارشاد مازندران از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر در این ایام به عنوان یکی از این برنامه‌ها نام برد و افزود: همزمان با اکران فیلم‌ها در تهران ، این جشنواره با اکران در سینماهای ساری و غرب مازندران پیگیری می‌شود.

وی از میزبانی جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در مازندران در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این جشنواره همچون جشنواره فیلم فجر همزمان با اجرا در پایتخت کشور در شهر ساری مرکز مازندران نیز برگزار و آثار برتر به نمایش گذاشته می‌شود.

به گفته جاودانی، جشنواره تئاتر فجر دیگر برنامه فرهنگی و هنری در این دهه است که در کشور برگزار می‌شودو چهار گروه تئاتر از مازندران برتر از نگاه هیئت داوران این جشنواره در تهران اجرا می کنند.

جاودانی از ساخت ویژه برنامه تلویزیونی با عنوان عطر انقلاب به عنوان دیگر اقدام فرهنگی دهه فجر امسال ذکر کرد و گفت: این برنامه در 10 شهرستان استان مازندران ضبط می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار