دهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام " جوان سرباز" در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۵۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جشنواره گفت: فرهنگ سازی و معرفی الگوهای برتر در جامعه نیروهای مسلح از اهداف برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و جوان سرباز می باشد.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: این جشنواره مزیّن به نام حضرت علی اکبر علیه السلام است، که ان شاءالله جوانان سرباز از این جوان رشید کربلا و فرزند برومند حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام الگو بگیرند.

وی ادامه داد: اساس مإموریت های دشمنان انقلاب اسلامی امروز این است، که مؤلفه های قدرت را از ما بگیرند و ماموظفیم عوامل پیروزی انقلاب را حفظ و تقویت کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: یکی از مهم ترین مؤلفه های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی، عنایات الهی است. اگر عنایات پروردگار نبود، انقلاب ما به پیروزی نمی رسید.

سرهنگ مرادی، افزود: دومین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی، توده های عظیم مردمی است. در 5آذر 58، با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) بسیج مستضعفین تشکیل شد و با تشکیل این نیروی مردمی، امنیت مردم و نظام تضمین گردید، که دوران دفاع مقدس و صحنه های مختلف نشان گر نقش بی بدیل این نیروی مردمی است.

این مقام مسئول، سومین مؤلفه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نعمت ولایت و پیروی از ولی فقیه دانست و گفت: دشمنان از آن امتی هراس دارند که دارای رهبر و امام باشد و امت از فرامین ولی امر و رهبر و امامشان تبعیت کنند.

وی ، سعادت را در گرو تبعیت از فرمان ولی دانست و افزود: امتی به سرانجام مقصود می رسد که تابع فرمان ولی فقیه و امام زمان خود باشد.

گفتنی است: در این جشنواره، گروه های هنری سربازان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری پرداختند و در پایان از سربازان نمونه در زمینه های مختلف؛ ایثار و فداکاری، فرهنگی، رزمی، تبلیغی، سازندگی و تفکر بسیجی، تجلیل شد.

شایان ذکر است: علاوه بر ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام،  دهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام "جوان سرباز"، در نواحی سپاه شهرستان های 9گانه استان چهارمحال و بختیاری و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام نیز برگزار شد.

ارسال نظرات