سرنوشت راهیان نور دانش آموزی به زلف دو سازمان بسیج مستضعفین و آموزش و پرورش گره خورده است و همه دوستان مجاهده کرده‌اند تا کار به اینجا رسیده است.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۳۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
فرمانده قرارگاه راهیان نور دانش آموزی سرنوشت اردوهای راهیان نور را وابسته به بسیج و آموزش و پرورش دانست.

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج   سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده قرارگاه راهیان نور دانش آموزی امام حسن عسگری(ع)روز شنبه 30 دی ماه در مراسم انتصاب علیرضا کاظمی در مقام جانشین قرارگاه در جمع اعضای ستاد راهیان نور دانش آموزی اظهار کرد:‌ هر روز به اهمیت اردوهای راهیان نور افزوده شده و این موضوع بیش از قبل کانون توجه قرار می‌گیرد.

وی از رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر آموزش و پرورش که در شرایط سخت اقتصادی به اجرای این امر مهم همت گماشتند و از آن حمایت کردند تشکر کرد و درباره آینده این اردوها گفت: اخیراً مبلغ 10 میلیارد تومان برای اجرای اردوهای راهیان نور و مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای یادمان‌ها اختصاص داده شد.

فضلی افزود: همه ما بر اساس تکلیفی که داشتیم دست به دست هم دادیم تا این امر را به مقصد برسانیم. از معاونان وزیر آموزش و پرورش تا معاونان استان‌ها و حتی مدارس همگی در این میان احساس مسئولیت کردند. سرنوشت این برنامه مهم به زلف دو سازمان بسیج مستضعفین و آموزش و پرورش گره خورده است و همه دوستان مجاهده کرده‌اند تا کار به اینجا رسید.

سردار فضلی ضمن تشکر از تلاش‌های حمیدرضا کفاش و مهدی فیض در اجرای اردوهای راهیان نور در دوره‌های پیشین با اشاره به تلاش‌های علیرضا کاظمی در سمت مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:‌ استان خراسان رضوی از جمله استان‌هایی بود که همیشه با تمام وجود پای کار حضور داشت. در سپاه امام رضا(ع) و آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور برادر بزرگوارم دکتر کاظمی عزیز اردوهای راهیان نور خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: از وقتی آقای کاظمی مسئولیت خطیر معاونت پرورشی را تقبل کردند همیشه برایشان دعا کردم تا انشالله بتوانیم قوی‌تر از گذشته این مسیر پر خیر و برکت را برای جوانانمان هموار کنیم تا با معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنایی پیدا کنند.

در این برنامه حکم انتصاب علیرضا کاظمی به سمت جانشین قرارگاه راهیان نور دانش آموزی امام حسن عسگری(ع) از سوی سردار فضلی به ایشان اعطا شد.

ارسال نظرات