خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 355 تماس با سامانه 125 همدان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: در 24 ساعت گذشته شهروندان 355 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس پنج مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۲۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

برقراری 355 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 30 دی ماه سال جاری دو عملیات اطفای حریق، دو عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 30 دی ماه شهروندان 355 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس پنج مورد منجر به عملیات شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: همچنین 11 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 40 تماس اشتباه و متاسفانه 299 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ دو مورد آتش سوزی شامل حریق انباری در استادان و حریق خودرو در شهرک مدنی بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین دو مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در اعتمادیه و عملیات امداد و نجات در حادثه نشت گاز در شهرک فرهنگیان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی با بیان اینکه تنها عملیات امداد و نجات نیز به علت به‌صدا درآمدن سیستم اعلام حریق بانک صورت گرفت، خاطرنشان کرد: تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات