خبرهای داغ:
رمضانی، شهردار آران و بیدگل گفت: ایجاد محل دائمی برای برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون در آران و بیدگل در برنامه کاری شهرداری قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۲۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، رضا رمضانی با اشاره به ضرورت ایجاد محلی دائمی برای برگزاری نمایشگاه های گوناگون در آران و بیدگل اظهار کرد: احداث این مکان در برنامه کاری شهرداری قرار دارد.

شهردار آران و بیدگل به جایگاه شهرستان آران و بیدگل در صنعت فرش کشور اشاره کرد و گفت: با ایجاد محلی مناسب می توان هم نمایشگاه های فرش و هم نمایشگاه های مختلف در زمینه  مبلمان و دکوراسیون منزل را در شهرستان‌ برگزار کرد و اقتصاد منطقه را رونق بخشید.

وی ضعف شهرستان در امور تشریفاتی را یادآور شد و ادامه داد: متاسفانه در شهرستان گروه متخصصی که بتواند تشریفات مراسم ها و نمایشگاه ها را بر عهده بگیرد وجود ندارد.

رمضانی گفت: در برگزاری نمایشگاه ها در سال های قبل به نکات جزئی که تاثیر فراوانی در جذب سرمایه دارد اهمیتی داده نشده که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی از عدم همکاری اصناف ابراز نارضایتی کرد و گفت: اصناف باید در برگزاری نمایشگاه ها فعال تر شوند تا با تعامل آن ها اوضاع برگزاری نمایشگاه ها روز به روز بهتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها