جانشین فرماندهی تیپ 44 قمربنی هاشم(ع):

سرباز نماد وطن دوستی است

جشنواره جوان سرباز متبرک به نام حضرت علی اکبر علیه السلام با حضور سربازان تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام در یادمان دشت ذوالفقاری آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۲۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمید محمدی، جانشین فرماندهی تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام  در این مراسم دوران سربازی را دوران طلایی ورود به اجتماع دانست و گفت: این دوران زمانی است برای کسب مهارت و تجربه در همه زمینه ها  و یک سرباز با گذراندن این مرحله از زندگی می بایست پیشرفت داشته باشد و نظم و انضباط و چگونگی حضور در اجتماع را بیاموزد.

محمدی در ادامه به رسالت خطیر سربازان در این دوران و در این زمان که دفاع در برابر تهاجم نرم دشمن است اشاره کرد و گفت: سرباز یعنی وطن دوستی و این آمیخته با ایمان می شود.

وی ، سرافرازی های سربازان در هشت سال دفاع مقدس را یادآوری کرد و افزود: جوانان عزیز سرباز ما در آن روزها از خون خود گذشتند و  نگذاشتند دشمن وارد این آب و خاک شود و لذا شما سربازان امروز نیز با همه شور و نشاطی که در این دوران دارید و همراه با شعور است نباید بگذارید دشمن از هر روشی که می خواهد رخنه کند.

گفتنی است: در این مراسم حاج قاسم صادقی، یادگار هشت سال دفاع مقدس و مسئول یادمان شهدای دشت ذوالفقاری به خاطره گویی و روایت گوشه ای از رشادت های رزمندگان در این دشت پرداخت و در انتهای این مراسم از سربازان نمونه تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار