آمادگی سرمایه گزاران خارجی گردشگری در 15 هکتار اراضی فریدونکنار

۱۵ هکتار از اراضی فریدونکنار به عنوان منطقه گردشگری در سازمان بنادر کشور تعریف شده است و تا به امروز سرمایه‌گزارانی از کشورهای چین و کره جنوبی برای سرمایه‌گزاری در این زمین اعلام آمادگی کرده‌اند اما نگاه ما ترغیب و حضور سرمایه‌گزاران داخلی در این بخش است.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۰۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه کارگروه گردشگری شهرستان فریدونکنار با حضور نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار و مدیرکل گردشگری استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ولی‌الله نانواکناری عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در این نشست در خصوص وضعیت گردشگری فریدونکنار گفت: این شهرستان از نظر موقعیت جغرافیایی دارای یکی از بکرترین مناطق است که شامل دریا، ساحل، آب بندان‌ها، جنگل، بندر و رودخانه‌های بسیار زیبا می‌شود که اگر بتوان از جمیع این ظرفیت‌ها به‌خوبی بهره‌برداری کرد، فریدونکنار از لحاظ گردشگری در میان دیگر شهرهای کشور نمونه خواهد شد اما با وجود این همه ظرفیت از لحاظ گردشگری محروم است.

وی در مورد وجود ۱۵ هکتار از اراضی توریستی در بندر فریدونکنار، اظهار کرد: این ۱۵ هکتار به عنوان منطقه گردشگری در سازمان بنادر کشور تعریف شده است و تا به امروز سرمایه‌گذارانی از کشورهای چین و کره جنوبی برای سرمایه‌گذاری در این زمین اعلام آمادگی کرده‌اند اما نگاه ما ترغیب و حضور سرمایه‌گذاران داخلی در این بخش است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در مورد شرایط مطلوب زمین‌های لپو فریدونکنار برای جذب توریست گفت: از موقعیت لپو فریدونکنار می‌توان در بخش‌های گردشگری، پرورش ماهی، صید پرنده و کشاورزی بهره‌برداری کرد به شرطی که شرایط و زیر ساخت آن مهیا باشد و به زودی در جلسه‌ای که با وزرای نیرو و جهاد کشاورزی خواهم داشت این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها