اولین جلسه تخصصی راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردمی در سپاه ناحیه تربت حیدریه با هدف ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی با حضور فرمانده و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۰۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
سرهنگ دوم پاسدار حسین صادق، مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت حیدریه در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: اولین جلسه تخصصی خدمات رسانی سپاه ناحیه تربت حیدریه به منظور نقاط هدف جهت راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردمی تشکیل شد.

وی در ادامه در تبیین این طرح افزود: معاونت بسیج سازندگی با هدف رفع مشکلات معیشتی و ایجاد اشتغال پایدار از طریق ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه و واگذاری آن به خود مردم، گام‌های بلندی جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی که یکی از اصلی‌ترین مطالبات و منویات مقام عظمای ولایت نیز می‌باشد، ان شاءالله بر خواهد داشت.

صادق در پایان ابراز امیدواری کرد: با توکل به خداوند می‌توان این طرح را با کمک خود مردم و برای مردم به ثمر نشاند تا همه اقشار جامعه از نعمات این طرح بهره‌مند شوند.
 
گفتنی است؛ در این جلسه ضمن بررسی نقاط پیشنهادی و اهداف این طرح، ۸ نقطه بعنوان نقاط مهم جهت اجرای طرح به تصویب اعضاء رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها