رئیس کمیته امداد چالوس افزود: هزار و 95 نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان از خدمات آموزش خانواده طی 9 ماهه سال جاری بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۰۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد قمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقاء سطح زندگی مددجویان گفت: خدمات آموزش خانواده برای توانمندسازی فکری، فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در طول سال به آنها ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: کمیته امداد برای توانمندسازی فکری، فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی مددجویان تحت حمایت، در طول سال آموزش‌های مختلفی را با عنوان «آموزش خانواده» به آنها ارائه می‌دهد.

رئیس کمیته امداد چالوس افزود: هزار و 95 نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان از خدمات آموزش خانواده طی 9 ماهه سال جاری بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در تلاش است با ارائه خدمات آموزش خانواده، آگاهی لازم در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی را به مددجویان منتقل کند، تصریح کرد: ارائه خدمات آموزش خانواده برای هشت گروه از مخاطبان تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

قمی ادامه داد: بانوان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، همسران جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب، کودکان، مشمولان طرح‌های اشتغال و خودکفایی ازجمله گروه‌های هدف این طرح هستند.

وی با اشاره به اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و آموزشی، افزود: 121 نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان در قالب اردوهای زیارتی و تعداد 204 نفر در قالب اردوهای آموزشی و تربیتی بزرگسالان اعزام شدند.

رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از محوری‌ترین بخش حمایتی کمیته امداد است، گفت: در چالوس 2 هزار 590 خانوار تحت حمایت قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها