مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه 200 نفر از دانش آموزان استعدادهای درخشان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، گفت: دانش‌آموزان نخبه پسر نیز در قالب یک کاروان به جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۷۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

اعزام دانش‌آموزان نخبه و استعدادهای درخشان همدان به اردوی راهیان نورسرهنگ محمدتقی امیدی‌ساکت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: طی دو ماه پایانی امسال بیش از 8 هزار دانش‌آموز همدانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر سهمیه ابلاغی از سوی مرکز در راستای اردوی راهیان نور دانش‌آموزان استان همدان، دانش‌آموزان نخبه پسر نیز در قالب یک کاروان به جنوب کشور اعزام می شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: همچنین 200 نفر از دانش آموزان استعدادهای درخشان که دارای معدل بالای 19 هستند به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی ابراز داشت: مرحله اول اردوی آموزشی، فرهنگی و تربیتی یاوران ولایت (یادبود شهدای مدافع حرم) در تابستان امسال با حضور 300 دانش آموزان خواهر و برادر از سراسر استان در دو بازه زمانی به مدت 10 روز برگزار شد.

 امیدی ساکت خاطرنشان کرد: مرحله دوم این طرح نیز با اعزام این دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار خواهد شد که در دو مرحله ویژه برادران و خواهران انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات