مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: راهیان نور پی دانشجو را محکم می‌کند اما باید با برگزاری دوره‌ها، نمایشگاه‌ها و نیز حضور راویان در کلاسهای درس دانشگاهها عطش راهیان نور برای دانشجو ایجاد شود
کد خبر: ۸۹۷۷۳۴۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در نخستین جلسه هماهنگی راهیان نور بسیج دانشجویی استان گفت: راهیان نور سبب ایجاد پیوند قلبی در میان دانشجویان می‌شود.

وی یکی از آسیب‌هایی که در هنگام اجرا متوجه راهیان نور است را عدم توجه به پیامد‌ها و مقدمات آن دانست و بیان کرد: مجریان راهیان نور باید باتجربه باشند، اما تجربه بخشی از کار است؛ تقوا، اخلاص و اخلاق شاخصه‌های مهمی است که هر عضو اجرایی این اردو به آن‌ها نیاز دارد.

کیخا با اشاره به لزوم خودسازی پیش از اجرای راهیان نور ادامه داد: جو کاذب، منیت‌ها و نفسانیت می‌تواند راهیان نور را خدشه دار کند.

وی با تأکید بر اینکه راهیان نور بستر مناسب کادرسازی است اظهار داشت: راهیان نور پی دانشجو را محکم می‌کند، اما باید با برگزاری دوره‌ها، نمایشگاه‌ها و نیز حضور راویان در کلاس‌های درس دانشگاه‌ها عطش راهیان نور برای دانشجو ایجاد شود.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در اجرای راهیان نور نباید ابتکار عمل دانشجویان را تحت تاثیر قرار دهیم، زیرا راهیان نور بستر کار تربیتی است و دانشجو در همین بستر، خالصانه تمام توان خود را بکار می‌گیرد.

گفتنی است در این جلسه ساختار اولیه ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان در قالب ۷ کمیته تدوین و اعضای ستاد مشخص شدند.
ارسال نظرات