بصیری گفت : یک بازی بسیار سنگین با نساجی خواهیم داشت چرا که نساجی یکی از بهترین تیم های لیگ یک میباشد که با داشتن هوادارانی خونگرم همواره کار را برای تیم های که به قائم شهر میروند دشوار میکنند.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۰۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

حامد بصیری سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، در خصوص دیدار فردا تیم های آلومینیوم اراک و نساجی قائم شهر اظهار داشت : یک بازی بسیار سنگین با نساجی خواهیم داشت چرا که نساجی یکی از بهترین تیم های لیگ یک میباشد که با داشتن هوادارانی خونگرم همواره کار را برای تیم های که به قائم شهر میروند دشوار میکنند.

وی ادامه داد: اما از آن سو تیم ما هم آماده است و بدنبال آن هستیم تا با انجام یک بازی خوب، با کسب امتیاز قائم شهر را ترک کنیم.

 بصیری افزود: اکثر بازیکنانی را که در نیم فصل جذب کردیم به شرایط ایده آل رسیدند و توانستند خود را با تیم هماهنگ کنند، به غیر از یکی دوبازیکنی که دیرتر به تیم اضافه شدند که آن ها هم تا هفته آینده به سطح مورد انتظار خواهند رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی فردا محروم و مصدومی نداریم و با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا بهترین نتیجه را کسب کنیم

ارسال نظرات