فرماندار اشکذر در اولین نشست ستاد تسهیلات نوروزی:

خلاقیت، ماندگاری و کاهش هزینه‌ها سه رویکرد اصلی در حوزه تبلیغات نوروزی باشد

فرماندار اشکذر در اولین نشست ستاد تسهیلات نوروزی که به‌منظور انسجام‌بخشی وضعیت تبلیغات این ایام برگزار شد گفت: خلاقیت، ماندگاری و کاهش هزینه‌ها سه رویکرد اصلی در حوزه تبلیغات نوروزی باشد
کد خبر: ۸۹۷۷۳۰۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: فرماندار اشکذر؛ محمدعلی شاه‌حسینی در اولین نشست ستاد تسهیلات نوروزی که به‌منظور انسجام‌بخشی وضعیت تبلیغات این ایام برگزار شد اظهار داشت: ایام نوروز فرصت مغتنمی برای شناسایی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های بالای شهرستان اشکذر است و این فرصت نباید بیهوده سپری شود.

فرماندار بابیان اینکه تبلیغات نوروزی باید منسجم، هماهنگ و فرا شهرستانی باشد افزود: ضروری است ضمن برگزاری نشست‌های ویژه در قالب کارگروه‌های تخصصی از موازی کاری پرهیز و تبلیغات متمرکز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی به‌ویژه در حوزه اسب و صنایع‌دستی صورت گیرد.

وی با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی به‌ویژه در جهت شناسایی قابلیت‌های تولیدات بومی نیز اظهار داشت: خلاقیت، ماندگاری و کاهش هزینه‌ها باید به‌عنوان سه رویکرد اصلی در حوزه تبلیغات مدنظر دستگاه باشد و این اصول باید مبتنی بر شعار سال محقق گردد.

در این نشست مسئولین ادارات نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های پیشرو بر ضرورت انسجام در تبلیغات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی در جهت جذب و جلب گردشگر داخلی و خارجی تأکید کردند.
ارسال نظرات