امام جمعه سبزوار تاکید کرد: نباید دانشگاه را جولانگاه یک جریان سیاسی خاص کرد و جریان دیگر را محکوم کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۸۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در مراسم تودیع ومعارفه رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه دانشگاه باید محیطی برای تضارب آرا بوده وبذر وحدت در انجا کاشته شود اظهارداشت: نباید دانشگاه را جولانگاه یک جریان سیاسی خاص کرد و حریان دیگر را محکوم کنیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از نیرو‌های ایثارگر و ارزشی نباید از نظر دور بماند ادامه داد: این نیرو‌ها در مواقع مواجهه با خطر و در سخت‌ترین شرایط به داد نظام و کشور رسیده اند و نباید شرایط را به گونه‌ای رقم زد که این افراد در شرایط آسایش فراموش شوند.

محمد جواد حداد نیا؛ رئیس پیشین دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه در دوران ۴ ساله تصدی ریاست موفق به ایجاد برنامه راهبری ۵ ساله و چشم انداز ۱۰ ساله برای دانشگاه شده ایم، ادامه داد: گزارش‌های موجود در این برنامه ما را از ارائه هرگونه گزارشی بی‌نیاز می‌کند.

وی با بیان اینکه کوتاه کردن دیوار‌های دانشگاه اولویت اصلی ما در دوران ریاست بود، تصریح کرد: ایجاد مراکز رشد و فناور و افزایش حجم پروژه‌های برون سپاری از ۱۹۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد تومان نشان از تحقق این وعده دارد.

حداد نیا در ادامه به قرار گرفتن دانشگاه حکیم در بین ۷ دانشگاه برتر در ارتباطات بین المللی اشاره کرد وادامه داد: قرارگرفتن دانشگاه حکیم دربین ۲۵ دانشگاه معین کشور از دیگر دستاورد‌های ۴ ساله مدیریت بوده است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها