مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد گفت: امروز هم هرجا که نیرو و تفکر بسیج شکل بگیرد آن کشور پیروز می‌شود و دشمن نمی‌تواند به غارتگری و اشغال بپردازد و این درس را انقلاب به تمام دنیا آموخت.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۸۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی  در مراسم آئین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهیدان بختی حوزه مقاومت بسیج ۶ میثم، باحضور مسئولین و بسیجیان سپاه ناحیه میثم اظهار داشت: حجت الاسلام اصغری تربیت یافته مکتب حسینی و بزرگ شده مکتب خمینی هستند، امروزه انقلاب ما به چنین نیرو‌های ارزشی‌ای بیشتر از پیش نیاز دارد و امیدوارم که با توفیق خداوند متعال بتوانند در راستای اهداف انقلاب و ولایت فقیه این جریان بسیجی و مردمی را درست به ثمر بنشانند.

حجت الاسلام گلقندشتی اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ تمام معادلات دنیای استکباری را برهم زد.
 
وی در این زمینه به سخنان یکی از مسئولین رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد که گفته بود، انقلاب اسلامی ایران یک زلزله ۱۰۰۰ ریشتری بود که معادلات ما را برهم زد.

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب، استکبار و کسانی که منافعشان به خطر افتاد، با ایجاد جنگ قومیت‌ها، حمله مستقیم نظامی به ایران، به خیابان کشیدن مردم و ایجاد گروهک‌های منافقین و... سعی در براندازی نظام کردند و با اینکه چندین کشور برای مقابله با ایران آن‌ها را پشتیبانی می‌کردند، تنها عاملی که نقشه‌ها و توطئه‌هایشان را برهم زد، بسیج مردمی و پایگاه‌های بسیج بود. مردم توانستند به مستکبرین و متجاوزین بفهمانند که تا زمانی که مردم پشت این انقلاب و نظام هستند، ایران شکست ناپذیرخواهدبود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد در ادامه بیان داشت: امروز هم هرجا که نیرو و تفکر بسیج شکل بگیرد آن کشور پیروز می‌شود و دشمن نمی‌تواند به غارتگری و اشغال بپردازد و این درس را انقلاب به تمام دنیا آموخت.

وی خاطرنشان کرد: آمریکائیان برای مبارزه و نابودکردن داعش در عراق ۲۰ الی ۳۰ سال زمان در نظر گرفته بودند، رژیم جعلی صهیونیستی برای سقوط ریاست جمهوری بشّاراسد ۲ هفته زمان در نظر گرفته بودند، اما امروز وضع چگونه است؟ داعش منطقه سرزمینی ندارد، بشّاراسد بر مسند ریاست جمهوری سوریه نشسته است. چه عاملی باعث تغییر این معادلات شد؟ جزتشکیل بسیج مردمی در این کشورها.

گلقندشتی در پایان افزود: برای همین است که دشمن اولین مانع در برابرخود را پایگاه‌های بسیج می‌بیند و در بحران‌هایی مثل فتنه ۷۸ علیه تشکل انقلابی بسیج شعار می‌دهد و در فتنه ۸۸ به حوزه ۱۱۷ بسیج تهران حمله کردند. امروز وظیفه ما گسترش پایگاه‌های مدافع انقلاب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها