مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف است و دهه فجر فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه و بصیرت افزایی در حوزه انقلاب اسلامی و تبیین کارکردهای آن در بخش محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۸۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه کمیته مراسم برگزاری دهه فجر با اشاره به برنامه های ایام‌الله دهه فجر، گفت: برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر باید با رویکرد مردم محور برنامه‌ریزی و اجرا شود.

هدایت صفری افزود:  برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر باید با رویکرد مردم محور برنامه‌ریزی و اجرا شود.

وی اظهارداشت: در برنامه‌های اجرایی در دهه فجر باید نقش مردم در همه بخش‌ها برجسته شده و در همه برنامه‌ها موردنظر قرار گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از ارائه خدمات ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در بخش‌های اشتغال، مسکن، فرهنگی  و حمایتی خبر داد و تصریح کرد: ایجاد  طرح‌های اشتغال جدید برای مددجویان تحت حمایت، واگذاری مسکن و اعزام مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس از برنامه‌های ویژه کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال است.

صفری گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف است و دهه فجر فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه و بصیرت افزایی در حوزه انقلاب اسلامی و تبیین کارکردهای آن در بخش محرومیت‌زدایی است.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی است، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین برنامه‌های اثربخش در حوزه محرومیت‌زدایی است.

مدیرکل امداد استان زنجان تأکید کرد: تبیین کارکردهای دستگاه‌های اجرایی کشور در مناسبت‌های مختلف تأمین‌کننده امنیت روانی و اجتماعی در جامعه است که یکی از ابزارهای نرم کمک‌کننده در برقراری امنیت کشور به شمار می رود.

صفری گفت: دستگاه‌های عضو کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی مسئولیت رسیدگی به اقشار ضعیف و دهک‌های پایین جامعه را بر عهده دارند.

                       

ارسال نظرات