المپیاد ورزشی نوجوانان شهرستان درگز، عصر امروز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۶۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  عصر امروز مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی نوجوانان، یادواره شهدای روستا با حضور مسئولان شهرستان درگز در محل سالن تختی برگزار شد.
 
حسن پور افشار با بیان اینکه شعار این دوره از مسابقات ورزش آری، اعتیاد هرگز بود تصریح کرد: به طور کلی هدف از برگزاری المپیاد‌ها و مسابقات ورزشی گسترش نشاط، شادابی و سلامتی در راستای تعالی روحی و جسمی افراد جامعه است.
 
وی اظهار کرد: نوجوانان شرکت کننده در مسابقات، رده سنی بین ۱۳ تا ۱۶ سال داشته و در دو گروه آقایان و بانوان بودند. این افراد پس از پیروزی در رقابت‌های داخل بخشی، به این دوره از مسابقات راه یافته بودند.
 
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان درگز گفت: این مسابقات در سه رشته والیبال، دو و میدانی و پنالتی هدفمند برگزار شد.
 
پورافشاری عنوان کرد: در رشته دو ومیدانی، سه ماده پرش جفت، پرتاب وزنه، دوی نیمه استقامت به طول یک کیلومتر ویژه بانوان و دوی استقامت به طول دو کیلومتر ویژه آقایان مورد آزمون قرار گرفت.
 
این مسئول در پایان ضمن بیان اینکه مجموع شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ۱۰۴ نفر بودند تصریح کرد: مسابقات در فضایی کاملا سالم و دوستانه انجام شد و در پایان به برندگان هر ماده جوایزی اهدا شده و اسامی آن‌ها برای اعزام به مسابقات استانی ثبت شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها