،دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد از اعزام نخستین گروه از دانشجویان جهادگر بسیج دانشگاه های یزد به مناطق زلزله زده کوهبنان واقع در استان کرمان خبر داد
کد خبر: ۸۹۷۷۲۵۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، دانش میر دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد از اعزام نخستین گروه از دانشجویان جهادگر بسیج دانشگاه های یزد به مناطق زلزله زده کوهبنان واقع در استان کرمان خبر داد.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یزد بیان داشت: با توجه به مشکلاتی که در منطقه کوهبنان وجود دارد این اردوی جهت بررسی اولویت ها و احصاء مسائل و بررسی مشکلات انجام شد.



وی ادامه داد: متاسفانه از آنجا که حادثه زلزله کوهبنان تقریبا مصادف با زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد باعث شد تا این منطقه و مشکلاتش کمتر دیده شود. هر چند در کوهبنان تلفات جانی وجود نداشت اما تخریب بالای منازل و برودت هوا می طلبید تا خیلی بیشتر از این ها به این منطقه توجه شود. باید بیشتر کار می شد اما مجموعه ها و سازمان های متولی در حال حاضر کمتر بدان می پردازند.

میر با اشاره به آغاز به کار پویشی برای تهیه بخاری برقی و وسایل گرمایشی مورد نیاز مردم این منطقه گفت: جهت کمک به زلزله زدگان کوهبنان که این روزها در هوای بسیار سرد کوهستانی در چادر زندگی سختی را سپری کرده و‌ متاسفانه در هیاهوی رسانه کمتر دیده شده اند شماره حساب 6273811096432585 آماده دریافت کمک های مردم نوع دوست می باشد.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یزد عنوان کرد: انشاالله در ایام عید نوروز نیز تیم جهادی بسیج دانشجویی یزد برای کمک به مردم زلزله زده در یکی از مناطق کرمانشاه و یا کوهبنان حضور خواهند یافت.

وی در پایان خواستار حضور و همراهی مسئولین و سازمان ها و مجموعه های متولی امر در منطقه و حل مشکلات زلزله زدگان کوهبنان شد.

ارسال نظرات