مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند گفت:کمک های که تا الان به مردم این منطقه صورت گرفته است به صورت نمادین بوده است و اگر زلزله مردم کوهبنان را نکشد بی تدبیری مسئولین ربط حتما آن ها خواهد کشت با توجه به اینکه با این سرمای طاقت فرسا و آتش سوزی تعداد از چادرها که رعب و وحشت دوچندان در بین مردم ایجاد کرده است
کد خبر: ۸۹۷۷۲۵۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، علی ایرانمنش  در رابطه با اوضاع شهرستان کوهبنان بعد از زلزله گفت: بعد از زلزله 5.2 ریشتر در شهر کوهبنان یک گروه 30نفره به منطقه برای کمک رسانی اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی شهر ستان زرند افزود: حضوراین تیم جهادی در منطقه با آوردن وسایل مردم از زیر آوار و برداشتن آور ها شروع شد.

وی اذعان کردن:در این مدت حدود 9هزار غذای گرم پخت و بین مردم زلزله زده و حتی بی بضاعت مردم  پخش شد و 20هزار غذا هم توسط آستان قدس رضوی در بین مردم توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه تمام مردم زلزله زده این منطقه به خوبی شناسایی شدند افزود:با شناسایی دقیق این افراد توزیع غذا و اقلام دیگر به صورت عادلانه بین افراد نیازمند صورت گرفت.

وی توضیح داد:کمک های که تا الان به مردم این منطقه صورت گرفته است به صورت نمادین بوده است و اگر زلزله مردم کوهبنان را نکشد بی تدبیری مسئولین ربط حتما آن ها خواهد کشت با توجه به اینکه با این سرمای طاقت فرسا و آتش سوزی تعداد از چادرها که رعب و وحشت دوچندان در بین مردم ایجاد کرده است .

ایرانمنش در پایان اذعان کرد:در حال حاضر مردم شهرستان کوهبنان مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم می کنند و نیازمند کمک مسئولین و مردم هستند تا بتواند سرمای زمستان را پشت سر بگذارند

ارسال نظرات