مسئول بازرسی سپاه الغدیر در جمع پایوران ناحیه روح الله یزد:
به منظور افزایش بینش و بصیرت؛ مسئول بازرسی سپاه الغدیر در جمع پایوران ناحیه روح الله یزد اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۹۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ جوکار در رابطه با اغتشاشات اخیر گفت:آیا کسانی که به کلانتری انتظامی حمله می‌کنند، مشکل اقتصادی دارند، این جریان اخیری که در کشور اتفاق افتاد، تقریباً جریان تمام شده است، ولی قرار هم نیست تمام شود و با تحلیل این جریان می‌توان جریان‌های بعدی را پیش بینی کرد، سپاه بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است و تجربه‌های متعددی در خصوص مقابله با بحران‌ها دارد، ما وضعیتمان بدتر از غائله منتظری نیست، ما وضعیت خروج نمایندگان مجلس از حاکمیت نظام را دیدیم، که همه این‌ها یک بحث مفصلی است که کنترل و فروکش کردن همه این‌ها به برکت رهبری مقتدارنه مقام معظم رهبری بود.
وی در ادامه افزود:ما فتنه ۸۸ را پشت سرگذاشتیم که یک کار سازماندهی شده بود، الان هدف دشمن این است که مردم را در مقابل نظام قرار بدهند، چرا این‌ها که پاساژ‌ها را آتش می‌زدند پاساژی که کالای داخلی دارد را آش نزدند. مابه عنوان سپاه هفت ووظیفه داریم: دفاع مسلحانه از انقلاب به عهده سپاه است و این جزء شرح وظایف سپاه است، دفاع از مرز‌ها، جذب، آموزش، بکارگیری مردم به عهده سپاه است، کار در پایگاه و بسیج بسیار سخت است، تلاش‌هایی در سطح سپاه در خصوص اقتصاد مقاومتی صورت گرفته که کافی نیست و باید بیشتر کار شود، ما اساتید بسیار خوبی در سطح سپاه داریم و باید در بحث عمق بخشی ارزش‌های انقلاب داخلی بیشتر کار شود و اگر این موضوع انجام نشود نمی‌توانیم در جنگ نرم موفق بشویم، کار فرهنگی در آپارتمان‌ها بسیار کار خوبی است و گام مؤثری در جهت عمق بخشی داخلی است.
وی همچنین اذعان کرد: همکاری با ناجا برای برقراری امنیت، محرومیت زدایی بسیج سازندگی و انجام فعالیت‌های خودکفایی جزء شرح وظایف سپاه است. نیروی وظیفه‌ای که در اختیار سپاه است بهترین ظرفیت است که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده شود. انقلاب با قوت و قدرت تا حالا با قدرت پابرجا بوده و روز بروز به قدرت آن افزوده خواهد شد و باید خدا را شکر کرد که در نهاد مقدس سپاه مشغول به فعالیت هستیم، چون نعمت برزگی است اگر در زمینه عمق بخشی داخلی کار نکنیم زیر سؤال خواهیم رفت. الان مثل ماهی هستیم که در داخل دریا است و از این نعمت بزرگ غافلیم.
وی در پایان گفت:بعضی از افراد تا ظهر عاشورا با امام حسین (ع) بودند، ولی بعد از ظهر عاشورا با امام حسین (ع) نبودند، ان شاء الله در همین راه محکم و استوار باشید و تلاش کنیم فرامین مقام معظم رهبری را در سطح جامعه پیاده کنیم.
ارسال نظرات