رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد در اردکان عنوان کرد:
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد در اردکان گفت: 35 درصد از کلاس های مدارس استان یزد فرسوده است و به بازسازی نیاز دارد.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۶۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، امیرحسین رادمنش درمراسم کلنگ زنی یک باب آموزشگاه خیری در شهر احمدآباد اردکان گفت: مجموعه خیرین مدرسه ساز قریب به بیست سال است که ایجاد شده است و در این مدت دو هزار و 228 خیر را شناسایی و سازماندهی کرده است.این خیرین در سال جاری تاکنون بالغ بر 38 میلیارد تومان به این مجمع کمک کرده اند.
وی افزود: حدود 10 هزار کلاس درس در استان وجود دارد که 35 درصد از این کلاس ها فرسوده شده است و به بازسازی نیاز دارد. در استان یزد به 300 مدرسه نیاز است که بتوانیم مدارس فرسوده را بازسازی کنیم.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با اشاره به رشد 7 درصدی دانش آموزان استان گفت: ما با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم و نیاز است که 60 باب مدرسه در بافت و شهرک های جدیدالاحداث مسکونی ساخته شود که امیدواریم خیرین بزرگوار در این راستا پیش قدم شوند و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.
وی درخصوص آموزشگاه خیری آیت الله سید مصطفی محقق دادماد در شهر احمدآباد اردکان اظهار داشت: این پروژه 6 کلاسه بصورت صد درصد خیری در زمینی به مساحت قریب به دو هزار مترمربع و زیربنای 1100 مترمربع در دو طبقه و با هزینه یک میلیارد تومان در مدت یکسال ساخته خواهد شد.
رادمنش افزود: برای این آموزشگاه امکانات جانبی نظیر نمازخانه، سایت کامپیوتر، کتابخانه، سالن چندمنظوره و اتاق های اداری در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات