سخنران یادواره شهدای اردکان با اشاره به آثار و برکات برگزاری یادواره ها گفت: حضور در مراسم بزرگداشت شهداء موجب معرفت افزایی و انسان سازی می شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۵۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان،حجت الاسلام والمسلمین ناصر سعیدی پناه در مراسم یادواره شهدای محله جنت آباد اردکان و گرامیداشت سردار شهید حسن زفاکاظهار داشت: حیات و زندگی ویژگی خاص جلسه شهداست زیرا کسی که در راه خدا کشته می شود زنده است و دارای حیات جاودانه است. شهداء در همه لحظات زندگی ما حضور دارند و همه ما سر سفره آنها روزی می خوریم. هرچه داریم به برکت شهداست.
وی با بیان اینکه باید وصیتنامه شهداء را مطالعه کرد افزود: این وصیتنامه ها و جلسات بزرگداشت شهداء انسان ساز است. یعنی افراد در این مجالس حیات پیدا می کنند. برای شناخت اهل بیت باید در مسیر شهداء حرکت کرد زیرا شهید نزدیکترین فرد به اهل بیت است. ما باید مانند شهداء پیرو امام زمان خود باشیم و در این راه چون و چرا نیاوریم.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما در زمینه معرفی شهدای شهرستان اردکان کوتاهی کرده ایم. یکی از راه های رسیدن به شهداء این است که معرفت خود را نسبت به آنها افزایش دهیم و برگزاری مجالس بزرگداشت شهداء باید این معرفت افزایی را انجام دهد.
وی گفت: شهداء با نظام عالم هماهنگ هستند و بخاطر معرفت و جایگاهی که در نزد خداوند دارند از مقام شفاعت برخوردار هستند و قبور مطهر شهداء دارالشفاء است.
ارسال نظرات