در بخشی از این یادداشت آمده است: بعد از فروکش کردن ناآرامی ها و جداشدن صف دریای مردم از غرض ورزانی که دغدغه به حق مردم نسبت به اوضاع بد اقتصادی را محل سوءاستفاده قرار داند، به نظر باید با عینکی تمیز و به مراتب مجهزتر به نظاره وقایع اقتصادی پرداخت که برای نمونه ندیدن تجمع ۲۵ نفر از کارگران اخراجی گروه تولیدی «a.s» که ۷ دی ماه در مقابل استانداری تجمع کرده بودند، بی‌مناسبت نباشد.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۳۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ حامد پاک سرشت فعال دانشجویی در باب وقایع اقتصادی، طی یادداشتی نوشت:

بعد از فروکش کردن ناآرامی ها و جداشدن صف دریای مردم از غرض ورزانی که دغدغه به حق مردم نسبت به اوضاع بد اقتصادی را محل سوءاستفاده قرار داند، به نظر باید با عینکی تمیز و به مراتب مجهزتر به نظاره وقایع اقتصادی پرداخت که برای نمونه ندیدن تجمع ۲۵ نفر از کارگران اخراجی گروه تولیدی «a.s» که ۷ دی ماه در مقابل استانداری تجمع کرده بودند، بی‌مناسبت نباشد. 

بنگاهی که در بین عامه مردم به تیم بسکتبالش شناخته‌تر است تا به محصولاتش و مضافا به این بخش، مدیرانی را نیز باید اضافه کرد که ورزش حرفه‌ای فارس و موفقیت این مقوله را به جد دنبال می‌کنند!!!

گروه تولیدی لوله «a.s» که در سال 1374 با تولید لوله سبز قدم به عرصه تولید نهاد و عنوان اولین تولید کننده لوله سبز را در  ایران نصیب خود کرد، متشکل از شرکت آبفشان ساحل شیراز، شرکت نفیس پلیمر و شرکت آدلین صنعت می‌باشد و در مسیر حرکت خود، نوآوری‌های متعددی را به ثمر نشانده است.

بنگاهی تولیدی که حدود 25 نفر از کارکنان اخراجی‌اش برای مطالبه حقوق معوق خود در مقابل استانداری فارس حضور یافتند و خواستار رسیدگی مسئولان ذی ربط به این موضوع شدند. 

گروه تولیدی که به اذعان یکی از کارگران اخراجی‌اش، حدود 100 نفر از کارکنان این شرکت اخراج شده و مطالبات برخی از آنها از حدود پنج سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است.

ارسال نظرات