دهمین دوره تربیتی آموزشی الصافات برگزار می‌شود

مسئول دهمین دوره الصافات گفت: دهمین دوره تربیتی آموزشی الصافات بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در بهمن ماه امسال در دانشگاه آزاد شوشتر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۲۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از خوزستان؛

مصطفی حیدری اظهار داشت: دهمین دوره تربیتی آموزشی الصافات بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در بهمن ماه امسال در دانشگاه آزاد شوشتر برگزار می‌شود.

وی درباره جزئیات این دوره افزود: افتتاحیه این دوره روز سوم بهمن است و پس از آن دوره به طور رسمی آغاز شده و تا نهم بهمن ماه ادامه دارد.

مسئول دهمین دوره الصافات بیان کرد: بیش از 300 نفر از خواهران و برادران دانشجو متقاضی شرکت در این دوره بوده‌اند، پس از بررسی اولویت‌ها و اخذ مصاحبه توسط تیم گزینش و سنجش، 80 نفر از خواهران و 80 نفر از برادران جهت حضور در این دوره دعوت می‌شوند.

وی درباره نوع کلاس‌های دوره گفت: از مباحثی که در دوره تدریس می‌شود می‌توان به جهان‌بینی توحیدی، انسان‌شناسی، اسلام و نیازها، جریان‌شناسی انقلاب، ولایت‌فقیه، برنامه‌ریزی عملیاتی، تشکیلات، حقوق زن در اسلام و فلسفه سیاست اشاره کرد.

حیدری تصریح کرد: همایش‌ها و کارگاه‌های متنوعی نیز با موضوع‌های سیاسی، مطالبه‌گری، فرهنگی، علمی و معرفتی با حضور چهره‌های کشوری و استانی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در کنار این موارد برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و تفریحی نیز تدارک دیده شده که همگی در راستای تربیت انسان همتراز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ح

ارسال نظرات