خبرهای داغ:
یک استاد دانشگاه:

نقشه ایجاد ناامنی در خاورمیانه توسط آمریکا ادامه دارد

یک استاد دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی ما از یک عظمت برخوردار است و خداوند متعال می خواهند که سایر ملل مظلوم با استفاده از تجربه اسلامی ما از یوق استعمار به در آیند.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۰۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، استاد قنبرلویی در همایش مصون سازی فرهنگی در حسینیه شهید علی مردانی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی شبیه به هیچ کدام از انقلاب ها نیست ، انقلاب اسلامی در بعد رهبری کاملا با انقلاب های دیگر فرق دارد انقلاب های دیگر رهبرشان مدرنیته می باشد اما رهبر انقلاب اسلامی اصلا مدرنیته نیست حتی یک کلت هم ندارد و با عبا و قبا از حوزه علمیه برخواسته است .
وی ادامه داد: رهبری انقلاب اسلامی از دل مردم انقلاب را ایجاد کرد و همه مردم از همه جای کشور برخواستند.
وی بیان داشت: در اتفاقات اخیر دیدیم که به مقدسات مردم، مساجد و حسینیه ها توهین شد، با این حال این اغتشاشات سامان دهی دقیقی نداشت و در کتر از یک هفته به پایان رسید، همچنین در این دوره دیدیم که اکثر آنان که در خیابان ها حضور یافتند نوجوان های تحریک پذیری بودند که از جنبه هایی دانی و آگاهی نداشتند و خیلی زود تحت تاثیر قرار گرفته بودند.
قنبرلو گفت : در این کشور جز ولایت فقیه نمی تواند باشد ، رئیس جمهور ها در دوره های مختلف می آیند و می روند و ولایت فقیه می ماند با ایمانش . اگر کسی می گوید این انقلاب اسلامی را نمیخواهم یعنی آمریکا را می خواهد .
وی یادآور شد: در روایات آخر زمان آمده است خیلی نگران فتنه ها نباشید چون پرده برداری می کند از چهره باطل ، حق را نمایان می کنند .
این تحلیل گر مسائل سیاسی در ادامه بیانات خود ابراز کرد: استراژدی جدید آمریکایی ها این است که در منطقه خاورمیانه ناامنی ایجاد کنند ، آمریکا از این به بعد به جای مبارزه با ترویج فرهنگ خود بین کشور های یاغی و قدرت های مرتجع با کشورهایی نظیر چین و روسیه مبارزه خواهد کرد .
قنبللویی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ما از یک عظمت برخوردار است و خداوند متعال می خواهند که سایر ملل مظلوم با استفاده از تجربه اسلامی ما از یوق استعمار به در آیند.
وی در پایان خظاب به مسوولین افزود : مسوولین باید پیگیر مسائل معیشتی مردم باشند و مشکلات مردم را رفع کنند و از مسوولین می خواهیم جلوی حقوق های نجومی گرفته شود .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها