نشست هیئت منتظران ظهور در پایگاه مقاومت حضرت امیر(ع) شهرستان گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۶۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار ،حجت الاسلام والمسلمین غایبی در جمع بسیجیان در نشست هیئت منتظران ظهور در پایگاه مقاومت حضرت امیر(ع) شهرستان گرمسار گفت:امام حسین(ع) به همه ستمگری‌ها و تحقیرها ” نه” گفت و راه انسانیت و غیرت را به جامعه نشان داد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد غایبی همچنین بیان داشت: باید در راه برپایی عزاداری فاطمیه اول تلاش کنیم. و هوشیار باشیم زیرا این لباس مشکی پوشیدن‌ها، راه‌اندازی هیئت‌ها، عزاداری‌ها و امر به معروف و نهی از منکر کردن‌ها مسئولیت بزرگی دارد.

وی ادامه داد : فاطمیه،فریاد رسای حق باورانی است که در برابر بی خدایی و کفر و شرک و ظلم و بردگی، ایستادگی حضرت فاطمه الزهرا(س) و بهترین و زیباترین مرگ دنیایی را در ازاء این مقاومت پاداش گرفتند؛مبارزه هم هست و تا زر و زور و تزویر و بت پرستی و بی خدایی هست،در فاطمیه است که مظلومیت اهل بیت(ع) معلوم می شود.
غایبی  ضمن اشاره به اتفاقات اخیر یادآور رشادت های حضرت ابوالفضل(ع) بر اینکه حضرت عباس (ع) اسوه ولایت پذیری، اسطوره وفاداری و الگوی رشادت است، افزود : ولایت پذیری در اصل، به معنای ایجاد توازن در پذیرش سرپرستی و دوستی پیشوایان دینی و بیزاری از دشمنان آنهاست.

این استاد برجسته علوم حوزوی گفت: حضرت عباس(ع) که باور و اعتقادش، تمام تلاش‎ها و موضع‎گیری‎های او را در مسیر ولایت قرار داده است، بهترین اسوه ولایت‎پذیری است؛ چون خط سیاسی او پیوسته بر اطاعت از امام و مخالفت رفتاری و گفتاری با دشمنان امام استوار بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها