خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری: دشمن با تهاجم فرهنگی به بعضی از اهداف خود در داخل ایران رسیده است، به همین دلیل باید توجه ویژه به موضوع فرهنگ داشته باشیم، چرا که از این نقطه آسیب پذیر بوده ایم.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۵۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان درحسینیه عاشقان ثارالله و درجمع رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اظهار کرد: خداوند در آیات متعددی می فرماید : شیطان دشمن آشکار شماست و همیشه شما را وسوسه می کند .
وی ادامه داد: ما دو نوع شیطان داریم یکی شیطان اسمی که به آن ابلیس می گویند و دیگری شیطان وصفی است یعنی اینکه اوصافش به شیطان اسمی شباهت دارد .
اسلامی تبیین کرد: شیطان اسمی همانی است که حضرت آدم و حوا را منحرف کرد، شیطان اسمی و وصفی هردو انسان را منحرف و از راه مستقیم باز می دارد .
آیت الله اسلامی تصریح کرد : شیطان تا لحظه مرگ به دنبال منحرف کردن انسان است و چه بسا بزرگانی بعد از سال ها تلاش در راه خدا در آخرین لحظات عمر خود منحرف شدند که امام سجاد(ع) در این باره می فرماید از خداوند عاقبت بخیری را بخواهید .
امام جمعه شهر تاکستان در بخش دیگری از صحبت های خود بیان داشت : آمریکا هم شیطان بزرگ است و نمی خواهد ما روی پای خود بایستیم و از اول انقلاب با توطئه هایی مثل تجزیه ، کودتا ، جنگ به دنبال ازبین بردن انقلاب اسلامی ما بوده است ولی نتوانسته ضربه ای وارد کند اما با تهاجم فرهنگی به بعضی از اهداف خود در داخل ایران رسیده است، به همین دلیل باید توجه ویژه به موضوع فرهنگ داشته باشیم، چرا که از این نقطه آسیب پذیر بوده ایم.
این مقام مسئول افزود : بعد از جنگ تحمیلی دو نظریه برای تداوم انقلاب وجود داشت یک نظریه این بود که باید با عدالت به توسعه برسیم و نظریه دیگر این بود که با سرمایه گزاری در کشور به توسعه برسیم .
وی تصریح کرد : پرچم دار نظریه اینکه با عدالت به توسعه برسیم شخص مقام معظم رهبری بود و پرچم دار نظریه اینکه با سرمایه داری و سرمایه گزاری به توسعه برسیم ، تفکرات جمعی از کارگزاران دولت بعداز جنگ تحمیلی بود.
وی در پایان سخنانش با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد فتنه ها به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی ایران هستند و مسئولین کشور باید هوشیار باشند و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را سامان بدهند و از حاشیه سازی پرهیز کنند که مبادا دشمن از این وضعیت سوءاستفاده کنند .
8001/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها