خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 263 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۳۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، علی پرزحمت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که صبح امروز (شنبه) در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: از زمان تشکیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون این کارگروه جلسات منظمی برگزار کرده و در این جلسات مشکلات واحدهای صنعتی مورد بررسی قررا گرفته است.
وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده تاکنون 371 واحد صنعتی و کشاورزی استان که تقاضای دریافت تسهیلات رونق تولید را داشتند، 263 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اقدامات کارگروه در هفته گذشته عنوان کرد: در هفته گذشته تقاضای 14 واحد صنعتی و تولیدی استان که برای دریافت تسهیلات رونق تولید اقدام کرده بودند، مورد بررسی قرار گرفت.
پرزحمت گفت: با توجه به اینکه درخواست های مذکور به بانک های تجارت، صادرات، سپه، سینا و ملی ارائه شده بود، کمیته بازرسی متشکل از کارشناسان این بانک‌ها با حضور در واحدهای صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید وضعیت واحدها را مورد بررسی قرار دادند تا اقدامات لازم برای پرداخت تسهیلات به این واحدها انجام شود.
وی با اشاره به آخرین آمار سامانه بهین یاب خاطرنشان کرد: از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون 4 هزار و 346 مورد ثبت نام برای دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی در سامانه بهین یاب کشور انجام شده است که 161 مورد آن مربوط به حوزه صنعت استان قزوین بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: همچنین در حوزه گردشگری هم 287 مورد ثبت نام در سامانه بهین یاب کشور به ثبت رسیده که 12 مورد آن مربوط به استان قزوین است.
پرزحمت یادآور شد: امید است با اجرای راهکارهای اتخاذ شده در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بتوانیم مشکلات حوزه تولید و اشتغال استان را برطرف کرده و شاهد رونق تولید در استان باشیم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها