مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان:
رسانه در موضوع بصیرت افزائی همواره در کشور جلودار بوده و با توجه به گسترش تهاجم فرهنگی جهت ضربه زدن به اسلام و انقلاب، وحدت و اتحاد بین نهادهای فرهنگی از ضروریات مهم می باشد.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۶۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول قرارگاه  پیشرفت و آبادانی سپاه  استان نیز در نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه  استان گفت: این جلسه  با هدف تشکیل این قرارگاه در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر سازندگی، عمران، آبادانی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده و محروم کشور و نیز برقراری امنیت پایدار مردم، بسترسازی خدمت رسانی بیشتر نظام و استفاده حداکثری از ظرفیتهای استانها می باشد.

پیری خواستار همکاری و همیاری رسانه استانی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه  استان شد و افزود: رسانه در موضوع بصیرت افزائی همواره در کشور جلودار بوده و با توجه به گسترش تهاجم فرهنگی جهت ضربه زدن به اسلام و انقلاب،  وحدت و اتحاد بین نهادهای فرهنگی از ضروریات مهم می باشد.

وی اظهار داشت: گفتمان سازی رسانه ای در روستاها مهم است و  ایجاد گروه رسانه ای برای این ستاد اثرگذار می باشد.

گفتنی است، پیوست نگاری فرهنگی و عمرانی، تعیین امام جماعت برای 88 روستا از اقداماتی بود که مسئول قرارگاه  پیشرفت و آبادانی سپاه  استان به آن اشاره نمود.

 

ارسال نظرات