خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در سفر به شهرستان بوئین زهرا با پرسنل کمیته امداد امام (ره) در این شهرستان دیدار و بر ضرورت خدمت رسانی به نیازمندان با راهبرد توانمندسازی مددجویان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۶۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این دیدار با تشکر از تلاش های امدادگران شهرستان بوئین زهرا در خدمت رسانی به مددجویان بیان کرد: کمیته امداد نهادی است که نام مبارک امام (ره) بر تارک آن می درخشد و امروز با هدایت های مقام عظمای ولایت به حرکت خود در جهت رفع فقر و محرومیت ادامه می دهد.
وی ادامه داد: این نهاد تلاش می کند تا محرومیت زدایی را با حضور و مشارکت مردم به انجام رساند چراکه با توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری است که می توانیم به بسیاری از اهداف محرومیت زدایی دست یابیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد امام (ره) رفع فقر و محرومیت است واین مهم تنها با توانمندسازی فکری ، فرهنگی و اقتصادی مددجویان محقق خواهد شد ویکی از راهکار اساسی محرومیت زدایی توانمندسازی از طریق اشتغال و ایجاد درآمد برای خانواده است.
وی تأکید کرد: مددجو با کمک بلاعوض به جایی نمی رسد بلکه باید مددکاران که در خط مقدم این نهاد برای خدمت رسانی هستند با شناسایی مشکلات اصلی خانواده ها و همچنین احصاء توانایی آنها ، بستر لازم برای اجرای طرح اشتغال و ایجاد درآمد خانوارهای مددجو را فراهم کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به لزوم شکرگذاری به واسطه خدمت در کمیته امداد اظهارکرد: قطع یقین در هر دستگاهی می توان به مردم خدمت کرد ولی حضور در کمیته امداد توفیقی است که نصیب ما امدادگران شده است.
وی ادامه داد: برای موفقیت در کار باید خود را بدهکار مردم به خصوص مددجویان بدانیم. اگرچه کسانی که به کمیته امداد امام (ره) مراجعه می کنند به واسطه مشکلاتی که دارند نیازمند خوانده می شوند ولی نیازمند واقعی ما هستیم که به دعای خیر این عزیزان نیاز داریم.
در ابتدای این نشست، رییس کمیته امداد بوئین زهرا ضمن معرفی وضعیت و ظرفیتهای این شهرستان گزارشی از عملکرد امداد در بخشهای مختلف در شهرستان بوئین زهرا ارائه کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها