راشدی در ادامه تاکید کرد: تنها راه مقابله با این جنگ نرم، هشیاری مردم، جناح‌های سیاسی و دولت‌مردان همراه با همت و تلاش برای رفع مشکلات مردم با محور قرار دادن تولید و اشتغال برای تحقق اقتصاد مقاومتی، حفظ اتحاد و یکپارچگی با تقویت روحیه اعتماد به یکدیگر و اعتماد‌سازی مسؤولان در قول و عمل و گوش به کلام رهبری انقلاب بودن است.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۵۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام مهدی راشدی‌نوری با بیان اینکه امروزه نوع مقابله و مواجهه دشمنان مستکبر با جمهوری اسلامی با  دهه نخست انقلاب متفاوت است، اظهار کرد: در آن زمان دشمنان ما برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، جنگ و کودتاه و شورش‌های قومی و منطقه‌ای را در کشور راه انداختند، که به لطف خدا در تمام این توطئه‌ها شکست خوردند.

وی با بیان اینکه اما امروز طبق فرمایش مقام معظم رهبری مواجهه دشمن با نظام جمهوری اسلامی، جنگ نرم است، افزود: جنگ نرم یعنی نفوذ، استحاله فرهنگی، دروغ‌پراکنی، شایعه‌سازی، سیاه‌نمایی،  بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسؤولان، دولت‌مردان و نظام اسلامی است.

  راشدی در ادامه تاکید کرد: تنها راه مقابله با این جنگ نرم، هشیاری مردم، جناح‌های سیاسی و  دولت‌مردان همراه با همت و تلاش برای رفع مشکلات مردم با محور قرار دادن تولید و اشتغال برای تحقق اقتصاد مقاومتی، حفظ اتحاد و یکپارچگی با تقویت روحیه اعتماد به یکدیگر و اعتماد‌سازی مسؤولان در قول و عمل و گوش به کلام رهبری انقلاب بودن است.


وی همچنین گفت: تنها راه ناامید کردن دشمن و شکست توطئه‌های استکبار به تقویت جبهه درون نظام با همدلی دستگاه‌ها، جناح‌ها و مردم شریف با محوریت ولی فقیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها