مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی با کمان استان همدان:
مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی با کمان استان همدان از برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی غرب کشور با عنوان یادواره شهدای ورزشکار با حضور ۱۰۰ تیرانداز به میزبانی نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۱۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

نخستین دوره مسابقات قهرمانی غرب کشور در نهاوند برگزار شدیاسر نصرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات قهرمانی غرب کشور با عنوان یادواره شهدای ورزشکار با حضور ۱۰۰ تیرانداز به میزبانی نهاوند برگزار شد.

وی گفت: تیم‌های استان‌های قزوین، مرکزی، زنجان و همدان و یک تیم از شهرستان نهاوند در این دوره از مسابقات شرکت کردند که تیراندازان همدانی در این رقابت‌ها خوش درخشیدند.
مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی با کمان استان همدان با بیان اینکه این مسابقات در دو رشته ریکرو و کامپوند بانوان و آقایان برگزار شد، افزود: در رشته کامپوند آقایان مجید بابایی از همدان اول، مهدی کهوند از همدان دوم و نادر کهداری از قزوین به مقام سوم دست یافتند.

وی یادآور شد: همچنین در رشته کامپوند بانوان مژگان مژگانی از همدان، رویا عبداالرحمنی از نهاوند و الهه جاوید از همدان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

نصرتی تصریح کرد: در رشته ریکرو آقایان مهدی گلزاریان پور و محمد فراهانی هر دو از همدان و حمید نعمتی از نهاوند به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی عنوان کرد: در رشته ریکرو بانوان نیز مهسا محمودی، مهناز قره باغی و لاله پورغیاثیان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات