امام جمعه زیراب با اشاره به مرگ مظلومانه و شهادت‌گونه 30 ملوان ایرانی، تصریح کرد: کم‌کاری نیرو‌های چینی در حادثه کشتی نفت‌کش ایرانی مشهود بود و توقع‌ می‌رفت در روز‌های اول، مسؤولان برای امداد و پیشگیری از وضعیت کشتی حادثه‌دیده حضور پیدا می‌کردند و تسلای خاطر مردم ایران و بازماندگان را فراهم می‌کردند.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۱۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد‌‎زمان رضایی با اشاره به اینکه برای قیامت حدود 70 نام توصیفی در قران آمد، گفت: «یوم» یکی از نام‌های قیامت است که به معنای ظهور است که در آن‌روز بر طبق آیات و روایات، نیرنگ و ریا، رنگ می‌بازد و آن روز روز بیداری است.

وی با اشاره به مرگ مظلومانه و شهادت‌گونه 30 ملوان ایرانی، تصریح کرد: کم‌کاری نیرو‌های چینی در حادثه کشتی نفت‌کش ایرانی مشهود بود و توقع‌ می‌رفت در روز‌های اول، مسؤولان برای امداد و پیشگیری از وضعیت کشتی حادثه‌دیده حضور پیدا می‌کردند و تسلای خاطر مردم ایران و بازماندگان را فراهم می‌کردند.

امام‌ جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه 26 دی‌ماه 1394 به عنوان روز اجرای برجام و رفع محرومیت‌ها اعلام‌ شد، افزود: همه ما باید به دور از حب‌و بغض‌های سیاسی و به صورت صادقانه از موضوع برجام درس‌های تاریخی‌ بزرگ بگیریم.

رضایی به درس‌های برجام برای ملت و دولت‌مردان اشاره‌ کرد و گفت: ملت ایران و دولت‌مردان آن در گام اول برای پیشرفت باید متکی به توانمندی‌های داخلی خود باشند و به معنای واقعی کلمه و نه به صورت شعاری به‌دنبال رفع مشکلات باشند و به خواسته‌های مردم اهمیت بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها