جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: پشتیبانی از ولایت یعنی ادامه دادن راه شهیدان برای شکست دشمن و سربلندی نظام اسلامی است
کد خبر: ۸۹۷۶۹۰۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، مراسم شب شعر و خاطره شهدا با حضور اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون شیعه و سنی، مسئولین در مسجد الغدیر شهرستان فنوج جنوب سیستان و بلوچستان به ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج با اشاره به جایگاه ویژه شهدا در انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: با پشتیبانی از، ولی فقیه در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بصیرتی می‌توانیم راه شهیدان سرافراز ایران اسلامی را برای اعتلای نظام و انقلاب ادامه دهیم و خاری در چشم دشمنان باشیم.

روح الله بزمانی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، باعث می‌شود چراغ انقلاب در این هجمه‌های ضد فرهنگی دشمن پرنور‌تر شود و راهی را که مردان ایران اسلامی از نهضت عاشورا نشات گرفتند، هرگز فراموش نشود.

وی افزود: دشمن با راه اندازی صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی ماهواره به زبان‌های فارسی و مختلف، برنامه‌های متنوعی برای ایجاد اسلام هراسی و ایران هراسی تولید می‌کند تا ضربه مهلکی به انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) وارد کند، اما همچون چهار دهه گذشته با شکست و ناامیدی روبرو می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران سد محکمی برای رسیدن به امپراتوری جهانی آمریکا و هم پیمانانش شد و این مسئله آن‌ها را ناراحت کرد، به طوری که در طول چهل سال از عمر انقلاب از هیچ کاری برای سرنگونی نظام اسلامی ایران دریغ نکردند.

بزمانی بیان کرد: تحمیل کردن جنگ هشت سال در ابتدای راه انقلاب ضربه بزرگی بود که دشمن به ما وارد کرد، اما غافل از اینکه انقلاب ما ریشه در باور‌های دینی ما داشت و با جنگ نابود نمی‌شود و فدا شدن هزاران جوانان، زن و مرد از هر قوم و مذهبی باعث بیمه شدن این سرزمین از گزند دشمن شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر در این مراسم زنده نگه داشتن یاد شهیدان را باعث تقویت انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: مقاومت و ایستادگی رمز موفقیت در مقابله با دشمنان است و شهیدان ایران اسلامی در بهمن ۵۷، هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن این مسئله را ثابت کردند و این درس بزرگ را برای همه ما به یادگار گذاشتند.

مهرالله محمودزاده تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی درس بزرگی است که شهیدان از نهضت عاشورا حسینی فرا گرفتند، همان نهضتی که باعث زنده نگه داشتن اسلام و تدوام راه پیامبراکرم (ص) است.

وی ابراز کرد: کاهش قدرت دشمن در منطقه خاورمیانه نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت‌های آزادی خواه است که از انقلاب ما نشات گرفتند و امروز دشمن را در جهان خوار و ذلیل کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر خاطر نشان کرد: تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی در هر کجا عملی شود استکبار جهانی و یارانش را به آتش می‌کشد و ظلم و ستم را به آزادی و رفاه تبدیل می‌کند.

همچنین در این مراسم تعدادی از شاعران شهرستان فنوج با شعرسرایی در وصف شهیدان و انقلاب اسلامی، یاد و خاطره مردان بزرگ و دلیر ایران اسلامی را گرامی داشتند.
ارسال نظرات