امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه بیکاری، گرانی و اختلاس زخم جامعه امروز است، بیان کرد: مسؤولان نظام حواسشان جمع باشد دشمنان بنا دارند عمود و خیمه نظام و انقلاب را تضعیف کنند.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۰۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان اظهار کرد: محیط، وراثت و تربیت در جهت زندگی انسان کامل باشد انسان به کمال واقعی خود می‌رسد.

وی با بیان اینکه این سه مثلث در زندگی حضرت زینب(س) وجود دارد، افزود: بزرگان و نویسندگان دنیای اسلام به اسم این بانوی بزرگوار می‌رسند زانوی ادب می‌زنند و این بانو در صفت و کمالات حضرت زینب(س) بی‌نظیر است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) الگوی جامعه اسلام است، تصریح کرد: معرفت و اطاعت نسبت به خدا، دشمن شناسی ، ایستادن در مقابل دشمن و آماده شدن برای آخرت را از جمله ویژگی یک انسان عاقل و حضرت زینب(س) دانست.

این مسؤول خاطرنشان کرد: درسی که ما از دو بانو حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) می‌گیریم عفاف و حجاب است و یادگاری این دو بانو کمرنگ شده است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تمام ناجوانمردی‌های عالم به سن ۴۰ سالگی رسیده است، افزود: انقلاب نعمت بزرگی برای کشور بوده اما بعضی‌ها قدردان این نظام و انقلاب نیستند.

قاسمی خاطرنشان کرد: خیابان و کوچه‌هایما هنوز به اسم شهدا است و فرزندان شهدا نفس می‌کشند و در گوشه و کنار شعار‌های ناپسند و نابخردانه داده می‌شود و این وظیفه ما را سنگین می‌کند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه نسل امروز مشکل معرفتی و شناخت دارد، افزود: نسل امروز مشکل شناختی به نظام ستم شاهی و عدم شناخت به این انقلاب دارند.

وی با بیان اینکه ما انقلاب را به آسانی به‌دست نیاوردیم، بیان کرد: نسل جوان ما نمی‌داند و مقصر رسانه‌ ملی و فضای مجازی است و باید در این زمینه تبیین کنیم.

قاسمی با عنوان اینکه در حادثه اخیر برخی معترضین برای مشکلات اقتصادی به کف خیابان آمدند، گفت: مردم برای اعتراض به گرانی و بیکاری به خیابان آمدند و ما هم با آنها هم‌زبان هستیم و مرگ بر گرانی، مرگ بر اختلاس سر می‌دهیم و ما با مردمی هستیم که برای رفع مشکلات خود با زبان گویا بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران با بصیرت و باهوش هستند، افزود: فتنه ۸۸ توسط مردم با بصیرت و هوشیار از بین رفت.

این مسؤول با بیان اینکه در این چند سال فتنه‌های زیادی اتفاق افتاد، تأکید کرد: تفاوت دو فتنه قبل با این فتنه اخیر تعدی و فحاشی به اصل نظام و خیمه بود.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه بیکاری، گرانی و اختلاس زخم جامعه امروز است، بیان کرد: مسؤولان نظام حواسشان جمع باشد دشمنان بنا دارند عمود و خیمه نظام و انقلاب را تضعیف کنند.

وی یادآور شد: قریب به 40 سال دشمنان برای انقلاب اسلامی نقشه کشیدند اما مردم با صلابت زیر خیمه ولایت ایستاده‌اند.

قاسمی با تأکید بر اینکه آنهایی که به خیابان آمدند و خواسته برگشت شاه را دارند، آب در هاون کوبیدن است، گفت: مردم با بصیرت با مشت گره کرده به خیابان آمدند و از اصل نظام حمایت کردند.

وی عنوان کرد: دشمن این بار  اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌شناسد بلکه اصل نظام را هدف قرار داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها