امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه گفت:مطالبات رهبری نسخه شفابخش برای مشکلات کشور است
کد خبر: ۸۹۷۶۷۷۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت السلام احمد امرایی در خطبه های نمار جمعه گفت:امروزه یکی از اصلی ترین نیازهای انسان هوای پاک است که در شهرهای بزرگ هوای ناسالم ریشه بسیاری از بیماری هاست که مسئولین در خصوص حفظ محیط زیست وهوای پاک باید اقدام عملی انجام دهند.

وی اضافه کرد:آمریکا به خاطر امنیت اسرائیل بارها فلسطین را مورد حمله قرار داده واز جدیدترین سلاح ها برای کشتار مردم بیگناه استفاده کرده است که سازمان های بین المللی درقبال این جنایات سکوت کرده وچیزی نگفته اند که این خود نشان دهنده ی فاسد بودن آن هاست.

امرایی بیان داشت:دولت آمریکا چکاره است که قدس را پایتخت اسرائیل قرار می دهد در حالی که قدس جای قدم های انبیاء ومرسلین وهمچنین پایتخت فلسطین خواهد ماند.

وی با اشاره به نقش حضرت زینب در کربلا گفت:حضرت زینب سالار وفاداری است ویک زن که با همه ی رنج ها ومرارت ها دستگاه پلید یزید را رسوا کردکه به برکت سخنان حضرت زینب اولین مراسم عزاداری برگزار شده که تا امروز هم مراسم عزاداری سید الشهدا با شکوه برگزار می شود.

امرایی با اشاره به مطالبات رهبری از مسئولین ومردم اظهار داشت:مطالبات رهبری نسخه شفابخش برای همه است وعمل کردن به فرمایشات ایشان وقطع امید از آمریکا راه برون رفت از مشکلات با اتکا به منابع غنی کشور واستعدادهای جوانان است.

امام جمعه چرداول تصریح کرد: جهت خدمات آب وفاضلاب مدتی است این اداره مبلغی تحت عنوان آبونمان از مردم می گیرد که باعث نارضایتی شده واین موضوع توسط مسئولین باید روشن شود.

 

ارسال نظرات